Apple дали «Еммі» за кращий рекламний ролик року

Престижна премія "Еммі" за кращий рекламний ролик 2013 року дісталася корпорації Apple.

Відео під назвою "Misunderstood" ("Незрозумілий") було заявлено в рамках премію Creative Arts Emmy Awards 2014. Його представили в номінації "Краща реклама".

На ролику, знятому агентством TBWA, розповідається про підлітка, який, святкуючи разом зі своєю родиною Різдво, тільки і робить, що дивиться в свій iPhone. Пізніше з'ясувалося, що дитина таємно знімав на телефон все, що відбувається для сімейного архіву.

У боротьбі за престижну нагороду Apple довелося конкурувати з такими брендами, як Nike, Budweiser і General Electric, одак компанія змогла обійти всіх своїх конкурентів і отримати заповітну нагороду, пише Polit.ru.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 20.08.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook