Бренд Google став найдорожчим у світі

Аналітики британської дослідницької компанії Millward Brown Optimor визнали найдорожчим брендом 2013 року американську інтернет-компанію Google.

За даними фахівців, за рік торгова марка подорожчала на 40%, потіснивши тим самим з першого місця виробника електронних пристроїв Apple, який лідирував до цього три роки поспіль.

Експерти з Millward Brown Optimor оцінили вартість Google за 2013 рік у 159 мільярдів доларів, тоді як в 2012 році ця цифра становила 114 мільярдів доларів. У свою чергу, вартість Apple склала 148 мільярдів доларів (у 2012 році - 185 мільярдів доларів).

Всього ж до рейтингу увійшли 100 брендів, загальна вартість яких оцінюється в 2,9 трильйона доларів.

Керуючий директор Millward Brown Optimor Нік Купер вважає, що Google вирвався вперед завдяки тому, що зробив ставку на інновації.

"Google Glass, інвестиції в штучний інтелект і безліч угод. Операційну систему Android тепер використовують в різних товарах. Наприклад, вона є в автомобілях", - цитує Купера Lenta.ru.

Додамо, що в Топ-10 найдорожчих брендів 2013 року увійшли також IBM, Microsoft, mcdonald's, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro і Amazon. У свою чергу, російські компанії-Сбербанк і МТС зайняли 75 і 80 місця в Топ-100 відповідно.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 21.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook