Coca-Cola закриває російські заводи по виробництву соків «Моя сім’я»

Колись четвертий за величиною виробник соків у Росії, "Нідан", припиняє існування. Як стало відомо газеті "Коммерсантъ", Coca-Cola Company, заплатила в 2010 році за компанію $276 млн, з червня зупиняє роботу двох заводів, де працюють близько 1 тис. осіб.

Флагманський бренд "Нидана", "Моя сім'я" буде передано "Мултону" - іншої російської сокової компанії, що належить Coca-Cola, доля інших брендів "Нидана" - "Так!" і Caprice - поки не вирішена.

C 1 червня будуть зупинені два заводу "Нидана" - в підмосковних Котельниках і Новосибірську. Сукупна потужність цих виробництв - 560 млн л на рік, кількість співробітників - близько 1 тис. осіб. "Нідан" вже сповістила влади Новосибірської області про майбутні скорочення на місцевому підприємстві, повідомив в.о. віце-губернатора регіону Сергій Сьомка. Всі рітейлери регіону також отримали листи про закриття "Нидана", але пропозиція переукласти договір постачання з якоюсь іншою компанією від Coca-Cola поки не надійшло.

У самій Coca-Cola закриття заводів "Нидана" пояснюють скороченням сокового ринку в Росії: у 2013 році він впав на 5%. "Оскільки показники роботи "Нидана" виявилися гірше ринку, було вирішено оптимізувати соковий бізнес на базі більш ефективного "Мултону"",- заявив представник Coca-Cola Володимир Кравцов.

За даними Euromonitor, в 2013 році обсяг сокового ринку Росії склав 2,9 млрд л, або 159,1 млрд руб. Основними гравцями на ньому були PepsiCo з часткою 35,5% в натуральному вираженні, Coca-Cola - 23,5%, "Сади Придонья" - 9,2%.

Проте один з колишніх акціонерів "Нидана" Ігор Шилов (зараз - основний власник мережі клінік European Medical Center) передбачає, що Coca-Cola спочатку не була зацікавлена в розвитку "Нидана".

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 08.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook