Експертна оцінка автобрендів принесла несподівані результати

Експерти з британської Millward Brown підтвердили, що японська Toyota і в 2014 році зберегла свій титул самого дорогого автомобільного бренду на планеті. Також зареєстрований феноменальний стрибок вартості Ford.

Згідно з опублікованими днями англійської Millward Brown результатами дослідження «ТОП-100 світових брендів-2014», вартість марки Toyota зросла протягом року на 21% до $ 29,6 млрд.

«Toyota продовжує вести дуже розумну політику в сенсі якості і кількості випущених моделей. До того ж, компанія продовжує активно продовжує розвиток «зелених» технологій, будучи «гібридним лідером,» - повідомив Automotive News Europe директор Global BrandZ в Millward Brown Пітер Уолш.

Успіху Toyota сприяє те, що марку все частіше сприймається не як іноземного виробника на ключових ринках світу, вважає сказав Уолш. «Так, є проблема з японських автомобілів в Китаї, але Toyota сприймається як «місцевий бренд» у всіх проектах, що розвиваються на території США і Великобританії.

Нагадаємо, що Toyota виявлялася в лідерах за результатами досліджень Millward Brown протягом останніх дев'яти років, за винятком 2010 і 2012 років.

На другому після Toyota місці автомобільної підгрупи рейтингу ТОП-100 виявилася BMW. Вартість цього бренду зросла, за версією Millward Brown, на 7% - до 25,7 млрд. доларів. Mercedes-Benz став третім з вартістю бренду 21,5 млрд. доларів. Ця марка продемонструвала зростання вартості на 20% з моменту минулорічного дослідження.

Honda опинилася на четвертому місці. Її фінансова оцінка зросла на 14% - до 14,1 млрд доларів.
«Брендинг стає все більш вагомою рушійною силою продажів на авторинку, якщо порівнювати з періодом до 2008 року і раніше», - вважає Він. «Лідери ринку розуміють, що рецесія змушує людей критично оцінювати вартість своїх покупок, тим більше, що автомобілі володіють високою вартістю придбання.»

Аналітиків ринку зумів здивувати своєю прудкістю Ford. Вартість цього бренду в порівнянні з минулим роком збільшилася на 56% до $ 11,8 млрд. Успіх багато в чому пояснюється гнучкого реагування на індивідуальні споживчі очікування як на локальних ринках, так і в глобальному масштабі.

Мова йде як про паливних технології, інформаційно-розважальних системах так і про інших нюансах, найбільш важливих для конкретних груп споживачів.

«Форд використовував свою технологію масштабування продуктів для різних країн і регіонів та споживачів кажуть: «Мені подобається цей бренд, тому що він робить речі сприятливі для мене», - вважає сказав Уолш.

Єдиний член десятки лідерів серед автомобільних брендів 2014 року, який продемонстрував падіння вартості, - Volkswagen. Марка посковзнулася на 4%, знизивши свою ціну до 8,4 млрд. доларів - до сьомого місця в автомобільному ТОП-10.

«Більшість зниження вартості бренду VW стало результатом слабких фінансових результатів, зокрема, в Китаї, де, збільшення обсягу продажів машин марки було нівельовано більш низькою маржею», прокоментував Уолш, додавши, що VW також постраждали в Бразилії, де споживач став більш скупо витрачати гроші на машини бренду.

Тим помітний на цьому тлі успіх сестринської «народному автомобілю марки - Audi. Вартість цього бренду зросла найбільше серед трьох німецьких виробників машин преміум-класу. Audi стала коштувати на 27% більше - 7,1 млрд доларів. «Це дивно, як три марки з однієї країни можуть так відрізнятися один від одного, звертаючи увагу на деталі, і одночасно зберігаючи ключові риси, важливі для споживача.»

Для довідки скажімо, що найдорожчим брендом світу англійці визнали Google. За останній рік його вартість зросла на 40% до 158,8 млрд доларів. На цьому п'єдесталі Google змінив торішнього лідера «ТОП-100 світових брендів» - Apple. Цей бренд, на думку аналітиків Millward Brown, подешевшав на 20% до147, 9млрд доларів.

«ТОП-100 світових брендів» будується на підставі інтерв'ю більш ніж двох мільйонів споживачів в усьому світі, а також використовує дані Bloomberg і Kantar Worldpanel.

Top 10 найбільш дорогих автомобільних брендів світу (вартість, млрд дол.)

1.Toyota $29.6 )
2. BMW $25.7
3. Mercedes $21.5
4. Honda $14.1
5. Ford $11.8
6. Nissan $11.1
7. Volkswagen $8.4
8. Audi $7.1
9. Chevrolet $4.9
10. Hyundai $4.6

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 23.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook