Google почала розробку автомобілів з самоврядуванням

Головною особливістю машини стане відсутність елементів керування

Компанія Google вирішила перейти на створення абсолютно незвичайних автомобілів, які будуть мати лише кнопки «stop» і «go», машина їде, або ні - жодних елементів управління, керма або педалей. Розробники кажуть, що автомобілем буде керувати комп'ютер, який буде керуватися датчиками і сенсорами, а людина для управління абсолютно не потрібен, повідомляє BBC News.

Машинка Google буде мати дуже «доброзичливий» зовнішній вигляд, який як би говорить, що розробка полегшить життя і дозволить насолоджуватися комфортною і безпечною поїздкою.

«Ми дуже схвильовані з приводу цього транспортного засобу: воно дозволить нам визначити межі можливостей, які надає самоврядування», - сказав керівник проекту, Кріс Амсон.

Широке вітрове скло і м'який «капот»

Команда Google показала прототип нового автомобіля. Машина виглядає майже мультяшною. Тут ви не побачите звичних обрисів, характерних для наших доріг, та й взагалі звичних будь-якому автолюбителю. Це буде електрокар, розрахований на двох пасажирів, і на початковому етапі здатний розвивати максимальну швидкість до 40 кілометрів на годину для безпеки.


Фото з сайту google.com

Головною особливістю машинки стане відсутність елементів керування. Весь контроль буде обмежений двома кнопками. Хоча на ранньому етапі тестування перехід на ручний режим управління все-таки буде передбачений. Поки система не буде доведена до досконалості, ручне управління потрібно для того, щоб у разі виникнення непередбаченої ситуації, пасажир зміг уникнути аварійних ситуацій на дорозі. Амсон вважає, що з часом компанія зможе повністю відмовитися від елементів управління, попрацювати над збільшенням максимальної швидкості і так далі.

Передня частина автомобіля дуже незвичайна, її мета - забезпечити повну безпеку пішоходів у разі зіткнення. На місці традиційного бампера - деталі із спеціального м'якого піноподібного речовини, а лобове скло машини буквально гнучким - теж, щоб знизити травматичнность.

Для автономних поїздок новий автомобіль буде використовувати комбінацію лазерних і радіолокаційних датчиків, і дані з камер. Електрокар буде переміщатися по картах Google, створеним спеціально для таких машин.


Фото з сайту google.com

У продажу протягом року

Google говорить, що автомобілі на самоврядування за час тестування вже проїхали близько 1 126 000 кілометрів по дорогах загального користування. Тепер розробники доопрацьовують системи, які повинні будуть самостійно справлятися з будь-якими ситуаціями на жвавих вулицях міст. Google планує випустити близько 200 автомобілів в Детройті для розширеного тестування. «Ми будемо спостерігати за ходом випробувань протягом року», - сказав Амсон.

Прихильники нової системи водіння стверджують, що той потенціал, який передбачає машина на самоврядування, зробить справжню революцію в світі транспорту. На їхню думку, дороги стануть значно безпечнішими, знизиться кількість ДТП, зменшиться кількість заторів і забруднення навколишнього середовища скоротиться в рази. За даними ВООЗ, у світі щорічно в дорожніх аваріях гинуть 1,2 мільйона чоловік; у 2013 році в Росії зафіксовано 068 204 ДТП, в яких загинули 27 025 осіб.


Фото з сайту google.com

Рон Медфорд, раніше заступник директора американської Національної адміністрації безпеки дорожнього руху, а тепер директор з безпеки автономного водіння автомобіля команди Google, вважає, що число аварій на дорогах може бути значно знижено, для цього потрібно виключити людський фактор в управлінні. «Я думаю, в цій системі криється великий потенціал, вона може стати найважливішою технологією безпеки, який автомобільна промисловість ще не бачила», - сказав він.

Свен Байлер, виконавчий директор Центру автомобільних досліджень в Стенфорді попереджає, що втручання людини може бути необхідно у разі виникнення екстрених ситуацій. А якщо люди будуть переміщатися на самоврядних машинах, вони забудуть навіть елементарні навички водіння, як, наприклад, сьогодні величезна кількість людей просто не вміє їздити на машинах з механічною коробкою передач, тому що звикли їздити на «автоматах». Це дуже небезпечно, особливо, коли комп'ютер не знає, як реагувати на обстановку і просить втручання людини.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 30.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook