Ініціатива ГИБДД ускладнить життя людям за кермом

З недавнього часу ГИБДД вимагає від автовласників при поставці на облік ТЗ додатковий технічний документ - сертифікат безпеки транспортного засобу, без якого співробітники ГИБДД не реєструють автомобілі або мотоцикли, придбані за кордоном.

Дане нововведення поширюється лише на тих власників, які самостійно купували свої автомобілі та мотоцикли за кордоном.

При цьому, якщо ситуація з юридичними особами гранично зрозуміла: що ввозяться ними авто проходять сертифікацію у обов'язковому порядку, то ситуація з фізособами складається інакше.

Оскільки автомобілі і мотоцикли, ввезені для особистого користування, не повинні проходити в обов'язковому порядку подібну сертифікацію при розмитненні, зараз, перед тим як реєструвати авто - або мототехніку в ГИБДД, власникам доводиться отримувати сертифікати безпеки в індивідуальному порядку і витрачати на це власні кошти.
Свідоцтво про безпеку конструкції транспортного засобу оформляється в акредитованій федеральним агентством з технічного регулювання і метрології випробувальної лабораторії.

Для того щоб отримати свідоцтво безпеки транспортного засобу, фізичній особі необхідно надати наступний перелік документів:

• оформлена заява на проведення оцінки від особи власника ТЗ;
• ксерокопія всіх важливих сторінок паспорта власника ТЗ;
• договір купівлі-продажу або рахунок фактура, що підтверджують придбання ТЗ;
• ксерокопія документа на автомобіль TITLE або ж BRIF, або будь-який інший документ, яким можна його замінити;
• ксерокопія сертифіката ЄВРО-4;
• фотографії транспортного засобу (загальний вигляд, вид спереду, вид ззаду і таблички, прикріпленою до двигуна на якій написано найменування виробника, а також VIN-код).

Для того щоб фахівець центру сертифікації мав можливість написати заяву, йому необхідно подати загальний опис ТЗ. Його обсяг повинен бути достатнім для оформлення свідоцтва про безпеку конструкції транспортного засобу.

Повна вартість роботи за оформлення свідоцтва про безпеку конструкції ТЗ складається з декількох етапів. Це складання заяви експертом центру сертифікації, на основі поданих даних, оцінювання отриманої від заявника інформації, експертного висновку про відповідність транспортного засобу вимогам техрегламенту, а також безпосереднього оформлення свідоцтва про безпеку.

Вимога не поширюється на машини, які вже випущені в обіг на території РФ, тобто на ті засоби пересування, які були придбані через офіційного дилера або вже запущені в серійне виробництво в Росії.

Артем Самородов, керівник напрямку продажу а/м з пробігом ГК «АвтоСпецЦентр»:

-Особисто я думаю, що ця ініціатива покликана позбавити вітчизняні дороги від машин з несправностями, ввезених «сірими» дилерами або перекупниками, які не гарантують їх безпеку.

Прийняття законопроекту захистить споживачів від сірого імпорту, так як з-закордону в основному привозять авто - і мототехніку з пробігом, яку покупці найчастіше модернізують вже в Росії.

Тим не менш, за законом, ГИБДД не може відмовляти в реєстрації ТЗ тим власникам, чиє транспортний засіб растомаживалось на приватна особа, тому у відповідності з роз'ясненнями Колегії Євразійської економічної комісії N 294 від 12 грудня 2012 року, на товари, що були у вживанні, пред'являти сертифікати безпеки або оцінки відповідності не потрібно.

Ми з цією проблемою останнім часом не стикалися з причини практично повної відсутності автомобілів, що ввозяться в Росію таким чином.

Проте в столичному ДІБДР з подібною аргументацією не згодні. Представники правопорядку стверджують - вимоги ЄЕК стосуються лише паспорта транспортного засобу, який видає митниця.

Але для його постановки на облік, та фізичним та юридичним особам в обов'язковому порядку треба представити свідоцтво про безпеку конструкції транспортного засобу.

Природно у машин, випущених в обіг на території РФ або вироблених в країні вже є схвалення типу, яке і виконує цю функцію. Тому для них ніякої додатковий документ не потрібен, а для всіх інших... вибачте... будьте люб'язні.

Як вважають експерти найбільше від цього нововведення постраждають шанувальники мототехніки і поки Головне управління забезпечення безпеки дорожнього руху мовчить, не сформулювавши своєї думки, люди змушені, як вже було сказано вище, втрачати свій особистий час і гроші на задоволення чергової ініціативи ГИБДД.
 

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 27.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook