Луговий розгледів у «Яндекс.Новостях» засіб масової інформації

Депутат Держдуми від ЛДПР попросив генпрокурора Юрія Чайку перевірити російську міжнародну IT-компанію «Яндекс» на відповідність закону «ПРО ЗМІ», пише «Комерсант», посилаючись на текст листа. На його думку, сервіс «Яндекс.новини» пора прирівняти до ЗМІ.

У документі Луговий стверджує, що, оскільки «Яндекс» публікує матеріали новинарного та аналітичного характеру провідних російських і зарубіжних ЗМІ, його цілком можна зобов'язати дотримуватися правил, встановлених для всіх засобів масової інформації.

Більше того, депутати не влаштовує реєстрація «Яндекса» в Голландії. За його словами, громадяни Росії не зможуть подати в суд на «Яндекс» у разі порушення своїх прав в одній із заміток, тому що, як відомо, позов подається за місцезнаходженням юридичної особи.

У свою чергу, колишній секретар Спілки журналістів Ігор Яковенко так відгукнувся на пропозицію Лугового: «Яндекс» не є ЗМІ так само, як їм не є «Пошта Росії», тому що не все, що служить для розповсюдження, є ЗМІ».

У квітні на медіафорумі Загальноросійського народного фронту президенту Росії Володимиру Путіну поставили запитання про «подвійності «Яндекса», що виступає і як пошуковик, і як майже ЗМІ. Відомо, що топ-5 новин сервісу щодня переглядають кілька десятків мільйонів людей, але при цьому далі по посиланню вони не проходять.

Президент відповів, що питання вирішується. «Яндекс» пояснив, що на головній сторінці виставляються заголовки самих авторитетних ЗМІ, що мають російську ліцензію, і при цьому отримувати ліцензію на самого себе сервіс не бачить сенсу.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 15.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook