Moschino одягнув Лінду Євангелісту символіку mcdonald’s

Італійський модний будинок Moschino опублікував перший знімок рекламної компанії з легендарною канадської супермоделлю 1990-х років Ліндою Євангелістою. Про це сьогодні, 4 червня, пише ELLE.

Фешн-фотограф Стівен Мейзел пограв з контрастами: на класичному чорно-білому портретному знімку Євангеліста позує у твідовому костюмі з гіперболізованою версією сумки Chanel, на якій зображений великий логотип американської мережі ресторанів mcdonald's. Туфлі на дівчині також прикрашає літера «М», що стала символом суспільства масового споживання.

Так новий креативний директор бренду Джеремі Скотт провів паралель між ресторанами швидкого харчування і швидкої модою, яка все частіше тяжіє до яскравої картинки, а не до практичності. Перша його колекція вийшла доведеної до кітчу.

Її прем'єра відбулася в лютому цього року. На подіум моделі Moschino вийшли в червоно-жовтій уніформі офіціанток з сумками, нагадують коробочки з картоплею фрі. За ними дівчата продефілювали у светрах, куртках і плащах, що зображують мультиплікаційного персонажа Губку Боба. «Добив» публіку Скотт вечірніми нарядами, що імітують упаковки пластівців, шоколадних батончиків і арахісу.

Фото користувача Instagram moschino

Вибір в якості особи колекції Євангелісти також не випадковий. Вона як не можна краще змогла передати дух іншої серії цієї колекції, натхненної епохою 90-х. У ній Moschino пограв з великою кількістю деніму, голим торсом, відкритим нижньою білизною та мішкуватими спортивними штанами в стилі хіп-хоп.

Фото користувача Instagram fanky_on

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 04.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook