Новини: Новий вигляд водяного кліща вчені назвали на честь Джей Ло

Команда вчених з Чорногорії, Індії і США назвала новий вигляд водяного кліща (Hydracarina), відкритий в Пуерто-Ріко, на честь Дженніфер Лопес, повідомляє «Лента.Ру».

За словами біологів, вони слухали музику співачки, коли писали статтю про своє відкриття раніше невідомого виду членистоногого, яку опублікували в науковому журналі ZooKeys. Найменування Litarachna lopezae - це просто «невеликий знак подяки» американської поп-зірки, кажуть дослідники.

«Причина такого незвичайного вибору імені для нового виду... проста. Пісні та кліпи Джей Ло підтримували команду в гарному настрої, коли вона писала статтю і дивилася матч чемпіонату світу з футболу 2014 року», - розповідає біолог з Чорногорії Володимир Пешич.

Також однією з причин такого вибору вчених могла стати походження - Дженніфер Лопес народилася в США в сім'ї вихідців з Пуерто-Ріко. Іншою причиною могло стати виступ американської діви на відкритті мундіалю в Бразилії.

Litarachna lopezae знайшли на глибині 70 метрів в коралових рифах протоки Мона, який розділяє Пуерто-Ріко і Домініканську Республіку (тут в 1782 році відбулося морська битва між англійською ескадрою і французькими кораблями). Згідно з дослідженням водяні кліщі, названі на честь Лопес, - найбільш глибоководний вид, з коли-небудь виявлених серед всієї групи Hydrachnidae.

Між тим це не перший раз, коли вчені надихаються іменами музичних знаменитостей. Один з видів паразитичних рівноногих ракоподібних був названий на честь Боба Марлі - Gnathia marleyi; рідкісний вид изопода удостоївся наименоваться у слід за Фредді Мерк'юрі - Cirolana mercuryi, трилобит Aegrotocatellus jaggeri отримав своє ім'я від Міка Джаггера; вид мігаломорфних павуків Aptostichus bonoi - від лідера групи U2.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 18.07.14 |