Peugeot 3008: на всякого «робота» знайдеться «автомат»

З моменту виходу моноприводної кросовера у форм-факторі компактвена пройшло трохи більше чотирьох років. За цей час багато компаній примудряються підготувати нове покоління автомобіля, але Peugeot обмежився рестайлингом. Французи вважають гроші ще дужче німців.

Перше покоління 3008 справило на мене неоднозначне враження . Дизайн радіаторної решітки «в клітинку», відсутність традиційної для європейського кроссовера виразності форм кузова здалися дещо дивними.

Тим не менш, всередині машина тоді однозначно сподобалася. Величезна передня панель, на якій не те що карту разложишь, а й колоду здаси під преферанс, тумблери на центральній консолі в стилі Mini Cooper, великі ручки кліматікі - все це не залишало байдужим.

Салон 3008 зберіг дизайн попередника

На ходу авто з МКП була гарний як з 120-сильним мотором, так і з 150-сильним з турбонаддувом і баварських кровей. А ось АКП тоді трохи розчарував. Насамперед деякою повільністю.

Оцінити роботу над помилками довелося як у Вільнюсі, так і на навколишніх литовських трасах і бездоріжжя. Прибалти вимогливі до дрібниць, до дизайну чого б то не було. У вуличках вылизанного старого міста навіть без смаку одягнена людина відразу впадає в очі, не кажучи вже про автомобілі...

Спереду новинку видає оптика, грати радіатора і бампер

Ні-ні, зі стилем у оновленого «пижика» 3008 на цей раз все в порядку. Можливо ми вже звикли до кузовів «а ля вен», які з'явилися у багатьох автовиробників, але робота дизайнерів видно відразу.

Решітка радіатора придбала строгий, благопристойний вигляд, фари обзавелися додаткової стреловидностью, так і задня оптика змінилася під ним стати. Хоча вертикальні смуги в кормових ліхтарях, на мій смак, можна було і не робити.

Задні ліхтарі відрізняють вертикальні смуги

Однак дизайн, особливо в автомобілях масового сегменту, така штука, сперечатися про яку марно і безглуздо. Зробити такий який подобається всім мало кому вдавалося.

Крім бензинових моторів, Peugeot пропонує і турбодизель, який спочатку мені дістався. Первісна радість - французькі дизелі одні з кращих у світі, трохи зменшилася після їзди по місту.

До мотору претензій ніяких - він тихий, з відмінною тягою, незважаючи на об'єм 1,6 л і потужність всього в 115 к.с., але ось коробку передач до нього підібрали вкрай невдало. Точніше до неї треба звикати. До того ж діаметр розвороту в 11 м не для вузьких вуличок.

6-ступінчастий роботизований агрегат особливо діставав в умовах великої кількості світлофорів. Натиснув педаль і поїхав - це явно не про цю версію. На жаль ривки при перемиканнях передач - даність, позбавлятися від якої можна або за допомогою ювелірної роботи акселератором, або за допомогою підрульових пелюсток перемикання передач.

Погодьтеся, що віддавши 1 057 тис. руб. за версію Access і 1 092 тис. руб. за версію Active, не кажучи вже про 1 212 тис. руб. за комплектацію Allure - власник явно не захоче таких проблем.

У топової версії є не тільки проекційний дисплей, але і навігація

До того ж скажемо, що дві початкові комплектації не радують начинкою настільки полюбився мені масивного кокпіта, який ділить відсіки водія і пасажира на дві строго індивідуальні зони.

Справа в тому, що аудіосистема і климатика забезпечені простенької червоною індикацією, яка абсолютно не читається з водійського місця в погожий день - прозорий пластик бликует. Та й виглядає вся ця техніка біднувато.

Читабельність індикаторів температури залежить від кута перегляду

При цьому в машині найзручніші, масивні крісла спереду, хороша оглядовість, так і на трасі веде себе зовсім по-іншому. Коли перемикань мінімум - динаміка і плавність ходу залишають тільки відмінні враження.

220 км від Вільнюса до Шяуляя, як кажуть, в один присід - з обгонами без всяких проблем і завидну економічність. Заявлені близько 5 літрів витрати солярки цілком реальні навіть при швидкості в 130 км/ч.

Дороги в Литві, незважаючи на стереотип про пострадянському загнивання країни - відмінні. Правда і на них можна визначити, що підвіска Peugeot 3008 орієнтована на повне завантаження. Машину злегка побалтывает при активному рулюванні.

Але не критично, щоб говорити про якісь інженерних прорахунки. І на путівцях передній Макферсон і задня напівзалежна балка цілком удобоваримы, а з урахуванням турбодизля під капотом і кліренсу у 180 мм автомобіль ще й непогано «повзає». Навіть за піщаного кар'єру.

180 мм дорожнього просвіту згодяться на бездоріжжі

У ньому знадобилася опціональна фішка Peugeot - Grip Control - інтелектуальна система розподілу крутного моменту з 5 режимами роботи (сніг, бруд, пісок, відключення ESP, стандартний режим роботи ESP.

Природно, всі ці преднастройки не панацея, але режим «Пісок» реально допоміг не загрузнути в злегка утрамбованої поверхні кар'єра і не бігти слідом за разбрызгивающим по полях гній трактором.

Система розподілу крутного моменту пропонується опціонально

Так, їхати на такій машині за місто зовсім не страшно, навіть з урахуванням можливих путівців і навіть легкого бездоріжжя. До того ж 3008 має ще одне важливе для любителів заміського життя перевага - здоровий 512-літровий багажник.

І це при тому, що в ньому розміщується повнорозмірна запаска, а не примарний ремкомплект або докатка. А ще відкривається і нижня частина борта, роблячи навантаження зовсім простою справою.

Відкидний борт багажника полегшує вантаження

Роздільні спинки дивана складаються за допомогою натискання кнопок у багажнику - теж відмінне рішення, і тоді обсяг збільшується ще більше, ніж удвічі.

Трансформація багажника перетворює 3008 вантажівка

Всі ці зручності, передбачені в будь-якій з трьох комплектацій автомобіля, так само як і системи безпеки, що включають 6 подушок, ABS і ESP. Але варто знати, що на другому ряду, пасажири ростом понад 185 см, будуть зачіпати головою стелю, зате ширина дивана цілком комфортна для трьох чоловік, правда не дуже угодованих.

Відсутність центрального тунелю збільшує простір для ніг

Але як же вони будуть задоволені, автомобілем зі скляним панорамним дахом! Саме на такому версії Allure я повертався з Вільнюса до Москви.

Панорамний дах - радість для пасажирів

Простенька аудіосистема змінилася дорогим мультимедійним центром, з передньої панелі при включенні запалювання виростає навігаційний дисплей, нарешті, крісла виконані за комбінованою схемою шкіра-тканина.

Навігаційний дисплей грає і роль монітора для камери заднього виду

Але головне в тому, що знайомий 150-сильний бензиновий турбомотор отримав нову 6-ступінчасту автоматичну коробку передач. З тією що була у дорестайлінгової версії - не порівняти.

Швидка, чітка і тиха, вона прекрасно реагувала на ігри з акселератором, причому машину доводилося постійно осаджувати за допомогою дуже вже ефективних гальм.

Пройшовши дві митниці за півгодини, опиняєшся в Білорусі, де за порушення карають не зважаючи на обличчя, і неоподатковуваних штрафом +20 км немає і в помині.

Але навіть дотримуючись усіх правил неважко зрозуміти, що топовий 150-сильний варіант 3008 - машина переважно трасова. Точніше, з такою коробкою передач вона навіть в місті дає відчуття тривалого, плавного руху.

Топова версія Peugeot 3008 найцікавіша, але і найдорожча

За 900 км шляху, пройдені за 11 годин - єдина зупинка на заправці. 8,4 л на сотню, при максимально дозволеної швидкості руху - дуже непоганий показник. При чому, як я вже говорив, не виникало потреби розім'яти спину, благо профіль крісла і діапазон його регулювання відмінно підходить для далеких перегонів.

Мабуть, нова АКП - головне достоїнство проведеного рестайлінгу, правда підкреслю ще раз, що цінова вилка між комплектаціями серйозно велика, і відчуття від володіння тією або іншою версією заметноразные.

1 099 тис. руб. за 150-сильну Active з «автоматом» або 1 219 тис. руб. за варіант Allure?! Так і базову ціну в 869 тис. руб. за машину з 120-сильним мотором і МКП дешевою не назвеш.

Тим не менш, Peugeot не втрачає надій на хороші продажі, і вважає найближчими конкурентами 3008 таких «монстрів» ринку, як VW Tiguan, Hyundai iX-35 і навіть Nissan Qashqai.

Нам сподобалося: дизайн екстер'єру та інтер'єру, можливості турбодизельного двигуна, 6-ступінчаста АКП, функціональність салону.

Викликає питання: роботизована коробка передач, відсутність МКП і АКП для дизеля, ергономіка кокпіта для молодших версій.

Peugeot 3008 1,6 AT

Короткі технічні характеристики
Двигуна, см3: 1598 4-циліндровий, бензиновий з турбонаддувом
Потужність, к.с./об./хв: 150/ 6000
Момент, що крутить, Нм/об./хв: 240/1400
Розгін 0-100 км/ч, з: 9,5
Максимальна швидкість, км/год 202
Трансмісія: 6 АТ
Привід: на передні колеса
Середня витрата палива, за даними виробника л/100 км: 7,6
Габаритні розміри, мм (Д х Ш х В) 4365 х 1834х 1639

Фото © KM.RU, Кирило Савченко
 

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 04.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook