Сечін подав в суд на Forbes і «Комсомольську правду»

Глава «Роснафти» Ігор Сєчін подав позов про захист честі та ділової репутації проти російської версії журналу Forbes і газети «Комсомольская правда». Про це 27 травня пишуть «Известия» з посиланням на Савеловський суд, куди в середині місяця було направлено заяву.

Президент паливної корпорації звинувачує Forbes в публікації недостовірних відомостей. У минулорічній статті «Останній конкістадор: як Ігор Сечин веде боротьбу за нафтове панування» йдеться про те, що в 2012 році він отримав компенсацію в 50 мільйонів доларів, а при купівлі акцій «Роснефти» нібито залучив кредит від «Газпромбанку». Сечін вимагає видалити цей матеріал з сайту видання і випустити на нього спростування.

Аналогічні вимоги Сєчін висунув стосовно тверджень журналістів Forbes про те, що його заяви збивали котирування компанії THK-BP, яку згодом поглинула «Роснефть». На думку глави нафтогазової корпорації, автори намагалися підірвати його ділову репутацію, діючи в інтересах конкурентів.

Претензії до «Комсомолці» полягають у тому, що видання на своєму сайті опублікувало з посиланням на Forbes матеріал «Президент «Роснефти» Ігор Сечин став найдорожчим топ-менеджером Росії».

Дізнавшись про позов, «Комсомольская правда» видалила замітку, а головний редактор Володимир Сунгоркін висловив готовність написати спростування. Коментарів від представників Forbes поки не послідувало.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 27.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook