Стали відомі подробиці розшифровки даних «чорних скриньок» Боїнг-777»

Попередні дані розшифровки бортових самописців малайзійського Boeing 777 свідчать про "відсутність позаштатної ситуації" під час польоту, передає ИТАР-ТАСС з посиланням на газету New Sunday Times.

За попередніми даними, останнім зафіксованим розмов в кабіні стала розмова екіпажу з наземними службами авіаконтролю. Разом з тим "до справжнього моменту вдалося встановити, що останній голос, що прозвучав в ефірі, не належав пілоту". "Одночасно нічого не вказує на те, що пілоти помітили або відчули щось", - зазначило джерело, не наводячи більше ніяких деталей розслідування. Крім того повідомляється, що на наступному тижні можуть бути оголошені деякі попередні деталі того, що сталося.

Між тим, за даними видання, досі невідомо, чи зуміли міжнародні експерти отримати від української сторони запис розмов диспетчерів з розбитому лайнером.

Тим часом директор Міжнародної асоціації повітряного транспорту Тоні Тайлер побічно звинуватив Україну в катастрофі малайзійського Boeing 777, повідомляє RT. Він заявив, що запевнення Києва про безпеку польотів над територією виявилися помилковими, що і стало причиною події з рейсом MH17.

Катастрофа авіалайнера Boeing 777 на Україні стала приводом для перегляду світової авіаційної громадськістю норм безпеки польотів над зонами конфлікту.

«Нам повідомили, що літати над українською територією на висоті 32 000 футів (близько 9 700 метрів) абсолютно безпечно. Тепер ми знаємо, наскільки невірна була ця інформація. Важливо, щоб авіаперевізники отримували точні відомості щодо загроз для їх пасажирів, екіпажу літака», - сказав директор ІАТА Тоні Тайлер. Він вважає «непрощенним», якщо держава не надасть цю інформацію, в тому числі і засекречену.

Крім того були озвучені вимоги ввести норми міжнародного права, що регулюють розробку, виробництво і розміщення сучасних засобів ППО.

Раніше видання Bloomberg повідомляло про те, що за три дні до трагедії з літаком компанії Malaysia Airlines на сході України попередження для повітряних суден по даному району було скасовано. Згідно тексту інформаційного повідомлення для пілотів (також відомому як NOTAM), яке складається спільно з європейськими авиарегуляторами, українська сторона не згадувала про військовий літак, збитий ополченцями неподалік від місця аварії малазійського Boeing 777.

За словами Томаса Хауетера, колишнього голови відділу з розслідування авіаподій при Національній раді з транспортної безпеки США, якщо б українські авіаційні власті надали більше інформації про можливу небезпеку, то цивільні суду уникали б польотів над даним районом. Без достовірних даних щодо безпеки маршруту авіаперевізники часто летять навмання, зазначив він.

«Якщо б у пілотів була інформація про можливу небезпеку і про те, наскільки вона серйозна, то це могло б вплинути на їх рішення летіти над даним районом», - додав експерт.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 03.08.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook