Тернопіль більше не купуватиме старих тролейбусів

Тернопіль більше не купуватиме старих тролейбусів

Лише тролейбуси та трамваї "зі ступенем локалізації не менше 80 %", тобто фактично Українського виробництва, зможуть з кінця березня купувати місцеві ради. Таким чином кабінет міністрів вирішив підтримати вітчизняного виробника.

Такі обмеження уряд прописав у новій державній програмі активізації розвитку економіки на 2013-14 роки. Програма прийнята, та в силу ще не вступила. Задум, здавалося б хороший, адже і свого виробника підтримати можна і податків підприємства більше сплатять і містами нові тролейбуси їздити будуть. Та проблема в тому, що нові тролейбуси важкодоступні для місцевих бюджетів та електротрансів, як неодноразово повідомляла й адміністрція "Тернопільміськелектротранс". Саме тому міські ради, зокрема й тернопільська, купують ввживаний, але в хорошому стані транспорт. Ціна б/у тролейбусів 200-230 тисяч гривень, а вартість одного нового відчизняного виробництва – стартує від двох мільйонів. Згідно з програмою закупівля транспорту зокрема фінансуватиметься й з державного бюджету, але і зараз держава борогує десятки мільйонів субвенцій то ж гарантій що гроші будуть - нема.

Тернополяни на інтернет-форумах і в розмовах негативно оцінюють таке рішення уряду.

- Як завжди чиїсь інтереси відстоюють,- припускає тернополянин Олег Кошлако. - У державі може два-три підприємства створюють тролейбуси і трамваї. От якомусь і підіграли. Хоча, як би непатріотично звучало, але я вважаю закородонні старі – кращі від українських нових... Крім того на нові немає грошей і з часом така політика уряду, вилізе боком тернополянам.

Запитали ми про майбутнє тролейбусів міста, а також тернополян й в електротрансу. Проте там наразі від коментарів відмовились і пояснили, що говорити можна буде лиш тоді коли зміни почнуть діяти, пише "20 хвилин".

Автор: NTER | Дата публикации: 15.03.13 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook