Тернопільські другокласники долають «сходинки до інформатики»

Тернопільські другокласники долають «сходинки до інформатики»

Цього року тернопільські другокласники почали вивчати предмет "Сходинки до інформатики". Необхідність впровадження курсу  виникла давно, адже сьогодні навіть дошкільнята краще за своїх батьків вправляються, наприклад, із планшетом.

Чимало учнів початкової школи вже не просто стали на «першу сходинку», а мають деякі навички. А інформаційно компетентними в сучасному світі потрібно бути всім.

При створенні навчальної програми «Сходинки до інформатики» використано і рекомендації ЮНЕСКО. Цей курс розглядається як необхідний інструмент, який у сучасному інформаційному су­спільстві сприятиме кращому навчанню учнів, усебічному розвит­кові дитини шкільного віку.

Як зазначають автори програми, «Сходинки до інформатики» – це підготовчий курс, що передує більш широкому і глибокому вивченню базового курсу в середній школі.

«Сходинки» розраховані на 105 годин – по 35 годин у других – четвертих класах із розрахунку одна година на тиждень за рахунок інваріантної частини навчального плану.

Чого ж мають навчитися школярі в початковій школі? Насамперед вони отримають уявлення про базові поняття інформатики, наприклад: повідомлення, інформація та дані, інформаційні процеси, комп’ютер та інші пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями і даними, а також сфери їх застосування.

Крім того, учні здобудуть навички знаходження, викори­стання, створення і поширення повідомлень і даних, зокрема – графічних зображень, презентацій, текстових документів; пошук відомостей в інтернеті, користування електронною поштою.

Автор: NTER | Дата публикации: 23.09.13 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook