
Збільшити термін дії електронного ключа для фізичних осіб від одного до трьох років запропонували фахівці Міністерства доходів і зборів України.
Про це йдеться у проекті постанови Кабміну щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів, наголошує старший державний інспектор інформаційно-комунікаційного відділу Головного управління Міндоходів в області Лілія Черевата.
- Крім того, до шести років можуть подовжити і термін дії сертифікату акредитованого центру, - каже вона.
Такі новації, на думку експертів Міндоходів, сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Адже наявність цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайновими сервісами Міндоходів, зокрема, можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді.
- "Електронкою” також можна надсилати і звітність з єдиного соціального внеску, - додає фахівець.
До речі, загалом від початку року безкоштовні посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису на Тернопільщині отримали понад 12 тисяч абонентів. Вони стали власниками майже 18,5 тисяч сертифікатів.
Довідка
З проектом постанови "Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 р. за №903” можна ознайомитися на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/116028.html.
Зауваження та пропозиції до проекту протягом одного місяця приймаються за адресами: поштовою: 04655, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Міністерство доходів і зборів України, Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів, електронною – www.minrd.gov.ua, а також за адресою Державної служби України з питань регуляторної політики та підприємництва: поштовою – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11 та електронною – [email protected]