У рейтингу кращих міст для бізнесу Тернопіль на 24 місці

Найавторитетніше бізнес-видання Forbes-Україна провело дослідження привабливості українських міст для компаній, які працюють на споживчому ринку.

новини Тернополя

Всього у списку 32 міста. Київ не входив у розрахунки, оскільки розглядалися тільки регіони країни з точки зору столичного або іноземного інвестора.

Тернопіль у рейтингу посів 24 місце. Першим у рестингу став Донецьк

Міста ранжовані за сумарною кількістю балів, отриманих за п'ятьма групами показників. Вагe кожної з груп було визначено за результатами опитування представників банківського сектора, роздрібної торгівлі та громадського харчування. По кожному з 1820 показників місто отримувало від 1 до 4 балів.

Показники. 

Людський капітал: чисельність населення на 1 січня 2013 року, зміна чисельності населення з 2001 року, рівень злочинності в 20121 році (кількість тяжких злочинів на душу населення), освіченість (кількість державних ВНЗ III - IV рівня акредитації, частка населення з повною вищою освітою) .

Купівельна спроможність. Добробут: середня зарплата в 2012 році, зміна середньої зарплати в порівнянні з попереднім роком, вартість житлової нерухомості .

Інвестиційний клімат: розвиток малого бізнесу (надходження єдиного податку на душу населення в 20121 році), відкритість міста для сторонніх інвесторів (рівень проникнення загальнонаціональних торговельних мереж за підсумками минулого року, прямі іноземні інвестиції на душу населення), відкритість міської влади (наявність системи електронного управління ), вплив обладміністрацій (м'які чинники інвестиційної привабливості за даними рейтингу Держінвестицій).

Економічна стійкість. Ділова активність: динаміка надходжень до міського бюджету в 2009-20121 роках, динаміка зареєстрованого безробіття і цін на житло  в 2012-му, зростання кількості магазинів торговельних мереж національного масштабу.

Інфраструктура і комфорт: наявність міжнародного аеропорту, кількість міжнародних та національних автомобільних доріг, число готелів від трьох зірок і вище, час у дорозі від Києва, розвиток громадського харчування торговельні площі на душу населення.

Автор: NTER | Дата публикации: 22.07.13 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook