У Росії з’явиться свій туристичний бренд і слоган

Федеральне агентство з туризму (Ростуризм) займеться розробкою національного туристичного бренду і слогана. Про це оголосив т.в.о. голови відомства Олег Сафонов, повідомляє Асоціація туроператорів Росії (АТОР).

«Я з подивом дізнався про те, що, на жаль, у нашої країни немає яскравого, що запам'ятовується туристського бренду та слогану», - заявив Сафонов. За його словами, найближчим часом необхідно присвятити цьому питанню окреме захід.

Т.в.о. Ростуризму вважає, що недостатньо використовувати в просуванні Росії сучасні засоби комунікації, такі як інтернет і телебачення. «Ми повинні створити єдину потужну систему по просуванню інформації про нашу країну. Ця система повинна бути мультимовної», - підкреслив він.

Крім того, буде відновлена робота по відкриттю представництв відомства за кордоном. Як зазначив Сафонов, багато в чому відсутність зарубіжних офісів пов'язано з недостатнім фінансуванням. «В даний час розпочато дуже активна робота, щоб у взаємодії з МЗС РФ вирішити питання щодо відкриття представництв Ростуризму. Ця робота ведеться, розуміння досягнуте. Ну а як це все буде реалізовано, ми повідомимо в рамках окремого заходу», - розповів т.в.о. відомства.

Олег Сафонов очолив відомство 10 травня. На цій посаді він змінив Олександра Радькова, якого прем'єр-міністр РФ Дмитро Медведєв звільнив з посади «за власним бажанням» чиновника. Однак за версією ЗМІ, Радьков втратив посаду через невдоволення влади, пов'язаної з незадовільними темпами розвитку внутрішнього і в'їзного туризму.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 23.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook