В поштові скриньки тернополян стало надходити більше реклами

В поштові скриньки тернополян стало надходити більше реклами

У І півріччі 2013 р. у порівнянні з відповідним періодом минулого року спостерігалося зростання кількості рекламної продукції (листівок, буклетів) у 2,3 рази, посилок звичайних масою до 10 кг – на 22,6%; листів, карток, бандеролей простих та рекомендованих – на 6,6%; посилок звичайних масою понад 10 кг з оголошеною цінністю – на 6,1%, повідомили у головному управління статистики у Тернопільській області.

Кількість періодичних друкованих видань (газет, журналів) за передплатою та в роздріб у порівнянні до І півріччя 2012 р. склала 91,9%, поштових переказів – 98,4%.

Автор: NTER | Дата публикации: 07.10.13 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook