В Тернопільського аеропорту все менше шансів залишається на нормальну роботу

Тернопільське летовище надалі перебуває у затяжному піке, і замість того, щоб набирати висоту, збільшує борги.

Отож сьогодні підприємство вже заборгувало своїм працівникам понад 2 млн. грн. зарплат, визнав директор КП «Фірма Тернопільавіаавтотранс» Олег Стефанський.

Відтак усе менше шансів нормалізувати роботу летовища. Тим більше, що у березні було констатовано: «Якщо на початок авіасезону, наприкінці квітня – до середини травня, не відновляться регулярні рейси, говорити про подальшу діяльність аеропорту безпідставно».

Коментуючи ситуацію нині, директор зазначив, що було направлено ряд листів-звернень до Прем’єр-міністра країни з клопотанням запровадити з Тернополя по Україні суспільно важливі рейси, вартість квитків на які сягає у середньому 800 грн., та міжнародні перельоти.

«Без втручання влади відкриття регулярних рейсів не можливе. Хоча наш аеропорт нещодавно отримав сертифікат відповідності», – наголосив Олег Стефанський в інтерв'ю "Номер один".

Тим часом, шість найбільших аеропортів України – «Бориспіль», «Львів», «Донецьк», «Одеса», «Харків» і «Сімферополь» – можуть стати приватними.

Зараз в уряді розробляється концепція держпрограми розвитку аеропортів до 2023 року. Прогнозується, що після її реалізації, у 2023 р., пасажиропотік у вітчизняних аеропортах зросте у 2,3 раза – до 28,7 млн. осіб.

Автор: NTER | Дата публикации: 01.06.13 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook