Від жовтня починають діяти електронні квитки в потягах

новини Тернополя

Наразі таку новацію запровадили на потягах № 11/12 Київ – Сімферополь – Київ. Хоча до кінця цього року залізничники обіцяють електронні квитки впровадити у всіх внутрішніх потягах.

Отже, з 1 жовтня 2013 року пасажири потяга № 11/12 Київ – Сімферополь – Київ зможуть сідати потяг з електронними квитками зможуть повідомляє, прес-служба Держадміністрації залізничного транспорту. Це – за умови, якщо вони придбали квитки на цей потяг через офіційну он-лайн систему Укрзалізниці booking.uz.gov.ua та роздрукували їх самотужки. Оформлення електронних проїзних документів припиняється за одну годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Квитки, придбані на цей поїзд через Інтернет раніше 1 жовтня 2013 року незалежно від дати поїздки, не дають права прямої посадки у поїзд – їх потрібно обміняти у залізничній касі на проїзні документи, роздруковані на бланках встановленого зразка.

Придбані електронні квитки на поїзд № 11/12 Київ – Сімферополь – Київ матимуть статус розрахункового документа (фіскального чека) та будуть легітимними для звітності.

При оформленні посадочного документа через он-лайн систему Укрзалізниці booking.uz.gov.ua необхідно обов’язково зазначити ім’я та прізвища пасажира, який буде здійснювати поїздку. При посадці до поїзда, пасажир повинен мати з собою паспорт або інший документ, що підтверджує особу пасажира визначений Правилами, затвердженими Наказом Міністерства інфраструктури України.

В Тернополі поки без змін. Проте у жовтні Укрзалізниця планує розширити перелік поїздів, на які пасажири матимуть змогу придбати електронні квитки. Зокрема, послугу запровадять у поїздах: № 91/92 Київ – Львів, № 79/80 Київ – Дніпропетровськ, № 105/106 Київ – Одеса, № 63/64 Київ – Харків.

А до кінця року запланували ввести електронні квитки в усіх пасажирських поїздах внутрішнього сполучення

Довідка

Упродовж 2013 року через Інтернет Укрзалізниця продавала близько 8% квитків від загального обсягу. Тенденція росту популярності послуги купівлі та бронювання проїзних документів через Інтернет спостерігається з року в рік: протягом 2009 року пасажири придбали таким чином близько 83,5 тис. квитків, у 2010-му – 132,5 тис., у 2011-му – 693,9 тис., у 2012-му – 2,1 млн., у 2013 році – майже 3,5 млн. квитків.

Загалом від початку впровадження послуги, з 2008 року за допомогою всесвітньої мережі придбали понад 6,5 млн залізничних квитків.

 

Автор: NTER | Дата публикации: 02.10.13 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook