«Яндекс» показав зниження попиту на виїзний туризм

Аналіз даних в пошуковій системі «Яндекс» за період до квітня включно показує, що кількість запитів знизилося практично по всім виїзним напрямами. Значно скоротилася і загальна кількість продажу турпакетів, повідомляє Асоціація туроператорів Росії (АТОР).

За даними «Яндекса» в досліджуваний період було зареєстровано 5,46 мільйона запитів на тури за різними напрямками. Порівняно з попереднім місяцем кількість запитів зросла лише на 1,4 відсотка.

Поряд з пошуком турів в різні країни користувачі часто запитували і іншу інформацію. Приміром, на чверть зріс інтерес до слова «туризм», на 19 відсотків частіше користувачі шукали відгуки на подорожі та готелі.

На початку квітня інтернет-користувачі цікавилися палаючими турами 567 588 рази, що на 15 відсотком рідше, ніж у попередньому місяці. Приблизно 35 відсотків запитів в даному сегменті знову припав на Єгипет. Друге місце як і раніше утримує Таїланд. При цьому кількість запитів на гарячі тури в цю країну скоротилося більш ніж на чверть.

Трійку лідерів замкнула Туреччина, яка додала до минулого місяця 66 відсотків. На сьогоднішній день на це напрям припадає трохи більше 8 відсотків від усіх запитів. Більше тисячі запитів на гарячі тури здійснювалися також в Італію, Ізраїль, Чехію, Іспанію, Грецію, Мексику, до В'єтнаму, на мальдіви, Балі, ГОА, Кубу і Кіпр.

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 14.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook