За минулий місяць 698 тернополян скаржились на міськводоканал

За минулий місяць 698 тернополян скаржились на міськводоканал

Упродовж лютого на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 698 звернень мешканців (відповідно 27 та 671) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 10 звернень щодо якості питної води.  За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

10 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском.

37 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

9 звернень тернополян  стосувалися незручностей, спричинених заміною вводів на будинок. Про тимчасове відключення водопостачання мешканці даних будинків були завчасно попереджені.

1 звернення тернополян було пов’язане з незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

322 звернення мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

309 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.

Автор: NTER | Дата публикации: 06.03.13 |

Комментарии

Один комментарий до “За минулий місяць 698 тернополян скаржились на міськводоканал”

  1. тернополянка:

    Я думаю, що ці дані необ’єктивні, більшість людей самостійно такі пробеми вирішують, бо працівників водоканалу чи жеку годі дочекатися і працюють там одні алкоголіки.


Комментировать

ВКонтакте
FaceBook