Тернопіль щороку відвідує близько 30-50 тис. туристів. І хоча ця цифра не точна, але у міськраді хочуть її значно збільшити за рахунок розвитку сфери гостинності.
У планах – досягнути показника кількості туристів до 100 тис. на рік – песимістичний прогноз, 200-225 тис. на рік – оптимістичний. Автори "Стратегії розитку Тернополя на 25 років" хочуть вийти на рівень: один житель Тернополя – один турист.
Щоб ці показники стали реальністю, планують реалізувати в місті кілька задумів, які б могли бути цікавими для туристів, а саме: збудувати відпочинково-розважальний комплекс на базі Тернопільського Ставу; щороку вводити нові туристичні маршрути; вивчати тернопільські підземелля тощо.
Чи стануть ці ідеї конкурентоспроможними проектами, на разі не можуть сказати і самі їх автори:
«Я сам критикую цю стратегію, бо не зумів зібрати усієї інформації. - говорить в інтерв'ю "Номер один" Юрій Дейнека, начальник управління стратегічного розвитку Тернопільської міської ради. - Натомість планую даний стратегічний план взяти за основу і до кінця року провести детальні дослідження розвитку міста. Маю намір при допомозі науковців з місцевих університетів зробити так званий свот-аналіз економіки міста (сильні/слабкі сторони, перспективи/загрози тощо). Допрацювати документ і наприкінці року видати другу, удосконалену версію стратегічного плану з конкретними цифрами по всіх напрямках.
Ну дуууууууже цікава ідея! Щоб взятися за реалізацію цього, треба бути або економічним генієм, або великим ідіотом, пардон, оптимістом.
Дивний заступник! Казав йому додати до стратегії: корупція, свавілля, загазоване і запилене повітря, бездоріжжя, бездерев’я, а він за своє — туристичні маршрути на ставку і підземеллями.
Треба. щоби віка підшукала нові виконавські кадри, без зайвих і явно безглуздих ініціатив.