«Сільпо» і «Фуршет» звинувачують у завищенні цін на продукти

Антимонопольний комітет України підозрює 18 компаній у зговорі для штучного завищення цін на продукти. Серед "обвинувачуваних" добре відомі бренди – "Сільпо" і "Фора", "АТБ-маркет", "Фуршет" і Metro.

новини Тернополя

Комітет заявляє, що ріст цін спровоковано правилами, які встановили компанії для роботи з постачальниками. Всього на долю 18 цих компаній випадає 80% роздрібного ринку. Індекс росту споживчих цін за 2010-2011 роки виріс на 13,5%. Тоді як в магазинах 22-38% а на деякі продукти і 50-70%. Компанії вимагали з постачальників відстрочки на оплату товару, що могла доходити аж до 120 днів.

Як вважають чиновники, постачальники фактично кредитували мережі магазинів. І всі зміни були викликані змінами закупівельних цін у постачальників.

Раніше мережу магазинів Сільпо вже штрафували за розповсюдження неправдивої інформації на 89 тис. гривень.

Автор: NTER | Дата публикации: 24.07.13 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook