За липень до «Тернопільводоканалу» скаржились 869 разів

Упродовж липня тернополяни звертались щодо проблем із централізованим водопостачанням та водовідведенням до інформаційно-довідкової служби міської ради та диспетчерської служби КП "Тернопільводоканал" 869 разів (49 та 820 відповідно).

новини Тернополя

Два звернення находило щодо погіршення якості питної води: вул. Польова, 5/17; вул.Бережанська, 55/39. За цими адресами виїжджала аварійна служба КП "Тернопільводоканал". Обстеживши, її працівники промили водопровідну мережу через пожежні гідранти. Якість питної води поліпшилася, - показав аналіз відібраних проб.

4 звернення стосувалися низького тиску подачі води. Працівники "водоканалу" на місці встановили причини проблеми. На бульварі Д. Галицького, 16/35 тиск подачі води відновили після завершення ремонтних робіт. На вул. Глиняна, 20-22, 9 – відновився після врегулювання в мережі. На вул. Симоненка, 6 низький тиск подачі води був зумовлений несправністю запірної арматури на водопровідній мережі. Після ремонту засувки на вводі тиск нормалізувався.

55 звернень тернополян були пов’язані з незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП "Тернопільводоканал". Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідували в найкоротші з можливих терміни.

2 звернення тернополян стосувались пошкоджень каналізаційної мережі, які оперативно ліквідували.

430 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

376 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.

Автор: NTER | Дата публикации: 06.08.13 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook