Антиалкогольна реклама: креатив чи страшилки?

новини Тернополя

Соціальна реклама - інструмент тонкий і складний. Особливо, коли йдеться про боротьбу зі шкідливими звичками, як то алкоголь чи паління. 

Українська антиалкогольна реклама відрізняється прямолінійністю. Вона - як удар в щелепу. У переважній своїй більшості - це страшилки. Алкоголь завдає шкоди здоров'ю нації, значить, і основною темою реклами має бути здоров'я.  Наприклад, таке повідомлення: "Понад 90% дітей, що страждають фізичними і психічними відхиленнями, - діти питущих батьків». А ще - зображення страшно уражених алкоголем внутрішніх органів, заплаканих облич і т.д.

Дуже часто, самі того не бажаючи, автори рекламних роликів представляють алкоголь такою масштабною бідою, що починає здаватися, що її неможливо перемогти.

Але починають з'являтись й інші приклади антиалкогольної реклами (як борд на фото, встановлений на вулиці Живова неподалік від ТЦ "Орнава").  В них основним прикладом стає не зачитування моралі, ігнорувати які усі ми давно звикли, а те, що п'яна людина просто безглуздо виглядає чи неадекватно поводиться. У такій рекламі вже присутній гумор, але все-таки чорний, щоб не забувався основний мотив.  Простіше кажучи, їй підійшов би слоган «Не пий, козенятком станеш».

Креатив чи страшилки? Як думаєте, що з цього більше дієве?

[vkpoll pid='100394125_60596baaaac71a9579' width='700' pos='left']

NTER.NET.UA

 

 

Автор: NTER | Дата публикации: 12.08.13 |

Комментарии

2 комментария до “Антиалкогольна реклама: креатив чи страшилки?”

  1. Игорь:

    Реклама действует на тех, кто употреблять еще не начал. И лучше, когда она действительно с юмором. От алкоголизма же реклама к сожалению не вылечит, это уже удел нарколога.

  2. Лілія:

    В нас в місті дуже бага щитів з рекламою, яка тільки маскується під соціальну. Всі напевно ба
    Чили щит біля шостого магазину, на якому пише Випив — за руль не сідай! А внизу — Чернігівське — споживай відповідально. Так це просто замаскована реклама пива, яка видається за соціальну. Хіба закон таке не забороняє?


Комментировать

ВКонтакте
FaceBook