Соціальна реклама - інструмент тонкий і складний. Особливо, коли йдеться про боротьбу зі шкідливими звичками, як то алкоголь чи паління.
Українська антиалкогольна реклама відрізняється прямолінійністю. Вона - як удар в щелепу. У переважній своїй більшості - це страшилки. Алкоголь завдає шкоди здоров'ю нації, значить, і основною темою реклами має бути здоров'я. Наприклад, таке повідомлення: "Понад 90% дітей, що страждають фізичними і психічними відхиленнями, - діти питущих батьків». А ще - зображення страшно уражених алкоголем внутрішніх органів, заплаканих облич і т.д.
Дуже часто, самі того не бажаючи, автори рекламних роликів представляють алкоголь такою масштабною бідою, що починає здаватися, що її неможливо перемогти.
Але починають з'являтись й інші приклади антиалкогольної реклами (як борд на фото, встановлений на вулиці Живова неподалік від ТЦ "Орнава"). В них основним прикладом стає не зачитування моралі, ігнорувати які усі ми давно звикли, а те, що п'яна людина просто безглуздо виглядає чи неадекватно поводиться. У такій рекламі вже присутній гумор, але все-таки чорний, щоб не забувався основний мотив. Простіше кажучи, їй підійшов би слоган «Не пий, козенятком станеш».
Креатив чи страшилки? Як думаєте, що з цього більше дієве?
[vkpoll pid='100394125_60596baaaac71a9579' width='700' pos='left']
Реклама действует на тех, кто употреблять еще не начал. И лучше, когда она действительно с юмором. От алкоголизма же реклама к сожалению не вылечит, это уже удел нарколога.
В нас в місті дуже бага щитів з рекламою, яка тільки маскується під соціальну. Всі напевно ба
Чили щит біля шостого магазину, на якому пише Випив — за руль не сідай! А внизу — Чернігівське — споживай відповідально. Так це просто замаскована реклама пива, яка видається за соціальну. Хіба закон таке не забороняє?