ФАС обурила реклама української горілки

Комісія Московського управління ФАС Росії порушила справу щодо будівельно-інвестиційної компанії ЗАТ «Ингеоком КРК» та ТОВ «ТД Мегаполіс» за ознаками порушення закону «Про рекламу». Про це повідомляється на сайті столичного УФАС. Приводом для цього стали скарги громадян на рекламу горілки «Хортиця» на світлодіодних екранах в торгово-розважальному комплексі «Атріум».

Як було встановлено, поширенням реклами займалося ТОВ «ТД Мегаполіс», одна з найбільших дистриб'юторських мереж в Росії, найбільший імпортер горілки в країні. ТРЦ «Атріум» належить «Ингеоком КРК».

Раніше ФАС Росії порушила справу про приховану рекламу горілки тієї ж марки у фільмі «Вій».

Стаття 21 ФЗ «ПРО рекламу» забороняє розміщення реклами алкогольної продукції з вмістом етилового спирту п'ять і більше відсотків обсягу готової продукції поза стаціонарного торговельного об'єкта, що продає алкоголь уроздріб, а також за межами його дегустаційного залу.

Бренд «Хортиця» належить українському алкогольного холдингу Global Spirits, основаному в 2008-му році і об'єднує профільні активи в алкогольній галузі. У 2011-му році власник бренду «Хортиця» Євген Черняк придбав один з діючих заводів в Росії.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 20.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook