Новий талісман «Макдоналдса» налякав інтернет-користувачів

З'явилися в інтернеті зображення придуманого «мак-доналдсом» промо-персонажа Хеппі налякали користувачів соцмереж, повідомляє Bloomberg. Хеппі був придуманий для реклами низькокалорійного йогурту в складі дитячого обіду Happy Meal, однак його незвичайний вигляд викликав подив і навіть страх у дорослих.

Фото і відео з Хеппі з'явилися на офіційних сторінках «Макдоналдса» у соцмережах Twitter і Facebook 19 травня. Тіло персонажа являє собою традиційну для «Макдоналдса» червону коробку, жовта літера-логотип «М» стала очима. У Хеппі тонкі білі руки і ноги, а також дуже великий, повний рот зубів.

Користувачі зустріли нового промо-персонажа негативними коментарями, деякі повідомляли, що після побаченого захотіли відвідати «Бургер Кінг», головного конкурента «Макдоналдса». Дехто писав, що «тепер буде бачити ночами кошмари» за участю Хеппі. Користувачі соцмереж, які брали участь в обговоренні Хеппі, назвали поява нового персонажа провалом.

Промо-персонаж Хеппі був придуманий, щоб дітям було веселіше є новинку мережі ресторанів швидкого харчування - йогурт енергетичною цінністю всього 50 кілокалорій. Іграшка повинна заохочувати малюків їсти більше фруктів і овочів, віддавати перевагу молоко і сік газованій воді. Скуштувати обід з Хеппі зможуть поки тільки діти в США.

Прес-секретар «Макдоналдс», Крістін Хайлек (Kristin Hylek), не відповів на прохання журналістів прокоментувати погані відгуки про Хеппі.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 20.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook