Apple вступила в боротьбу з Facebook за ринок додатків

Розробники програм під iOS почали отримувати відмови в розміщенні їх програм в App Store за пунктами, які забороняють рекламу продуктів третіх фірм і маніпуляцію рейтингами. Про це розробники багатьох додатків повідомили в своїх блогах.

Ресурс Business Insider припускає, що ці заходи спрямовані проти захоплення Facebook ринку продажу додатків.

Відмови зазвичай обґрунтовані порушенням пунктів 2.25 та 3.10 правил розробників програм для App Store. Ресурс Techcrunch.com отримав від Apple коментарі про їх трактуванні. З них випливає, що компанія Apple забороняє додатку, розміщеного в інтернет-магазині компанії рекламувати програми інших розробників; пропонувати переглянути відео, що не належать до цього додатка; а також маніпулювати його рейтингом.

Перші скарги на відхилення додатків по двох пунктах з'явилися на початку червня. Можливо, це пов'язано з розширенням можливостей інструментарію для розробників після анонсу 2 червня восьмої версії операційної системи iOS.

Як вважає Business Insider, головний удар спрямований не на незалежних розробників, а проти Facebook.

В кінці квітня на конференції для розробників F8 Марк Цукерберг, гендиректор найпопулярнішою в світі соціальної мережі, закликав програмістів створювати додатки під платформу Facebook, а не окремо для Apple і Android. Це дозволить робити одну версію програмного забезпечення, а не дві. В якості підтримки розробникам була запропонована можливість рекламувати їх продукти в інших додатках для Facebook.

Судячи з останніх подій, Apple почули Цукерберга і взяли контрзаходи, укладає Business Insider. Якщо в Apple продовжать жорстко дотримуватися заборони на рекламу продукції третіх фірм, то Facebook не зможе рекламувати у своєму додатку для iOS, ігри та інші програми, розроблені для цієї соцмережі.

Однак поточна трактування правил може позначитися на усій екосистемі Apple. За даними Techcrunch, автори програм у цій ситуації фактично позбавлені можливості агітувати користувачів ділитися своїми досягненнями в соцмережах. Адже «лайки», отримані додатком Facebook, фактично є активним посиланням на програму стороннього розробника. Таким чином, під сумнів ставляться звичні методи реклами, розповсюдження, а також монетизації ігор.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 12.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook