«Баварія» стала самим футбольним брендом

Мюнхенська «Баварія» зайняла перший рядок в щорічному дослідженні за оцінкою цінності брендів футбольних клубів, яке публікує маркетингове агентство Brand Finance. Про це повідомляє його офіційний сайт.

Вартість бренду мюнхенського клубу, який як і в минулому році очолює рейтинг, зросла на 36 мільйонів доларів (всього вона становить 896 мільйонів).

На другому місці знаходиться мадридський «Реал» (768 мільйонів), який у цьому році обійшов «Манчестер Юнайтед» (739 мільйонів).

Слідом йде «Барселона», вартість бренду якої порівняно з минулим роком впала майже на 100 мільйонів доларів.

Російських клубів у списку з 50 команд немає.

Найцінніші футбольні бренди за версією Brand Finance:
1 (1). «Баварія» (Німеччина) - 896 мільйонів доларів (860 мільйонів рік тому)
2 (3). «Реал» (Іспанія) - 768 (621)
3 (2). «Манчестер Юнайтед» (Англія) - 739 (837)
4 (4). «Барселона» (Іспанія) - 622 (572)
5 (8). «Манчестер Сіті» (Англія) - 510 (332)
6 (6). «Арсенал» (Англія) - 505 (410)
7 (5). «Челсі» (Англія) - 502 (418)
8 (7). «Ліверпуль» (Англія) - 469 (361)
9 (10). «Боруссія» (Дортмунд, Німеччина) - 327 (260)
10 (24). «Парі Сен-Жермен» (Франція) - 324 (85)

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 26.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook