Facebook почне використовувати «лайки» від користувачів поза соцмережі для реклами

Соціальна мережа Facebook найближчим часом почне використовувати дані про дії користувачів на сторонніх сайтах, включаючи натискання кнопки «Мені подобається», для таргетингу реклами в соцмережі. Про це йдеться в офіційному повідомленні Facebook.

За допомогою кнопки Like та інших елементів коду Facebook інтегрована з безліччю інтернет-сайтів і мобільних додатків. Це дозволяє Facebook збирати інформацію про те, які сайти відвідують її користувачі, які програми встановлюють і яким веб-контентом цікавляться.

«Поки ми дізнаємося про ваших інтересах переважно з того, що ви робите в Facebook - наприклад, на які ви підписані. Однак незабаром, починаючи з США, ми також будемо використовувати для таргетингу реклами інформацію з деяких веб-сайтів і додатків, які ви використовуєте», - йдеться в повідомленні Facebook.

Таким чином, раніше в розпорядженні рекламодавців Facebook були лише соціально-демографічні дані, які користувач залишив у публічному доступі. Тепер же маркетологи можуть співвідносити цю інформацію з поведінкою користувача за межами соцмережі. Наприклад, якщо користувач шукає на веб-сайті або мобільному рітейл-додатку телевізор, і ці ресурси інтегровані з Facebook, то незабаром користувач побачить рекламу телевізорів та іншої електроніки в самій соцмережі.

Поведінка користувачів на сайтах для таргетингу реклами відстежують багато інтернет-компанії. Facebook в даному випадку відрізняє поєднання особистої інформації та даних про поведінку, а також масштабна аудиторія більш ніж в 1,2 мільярда користувачів.

У той же час, користувачі можуть відмовитися від використання таких даних про себе для таргетингу реклами. Це можна зробити в налаштуваннях більшості популярних браузерів, а також в наборі параметрів мобільних пристроїв на платформах iOS і Android.

Крім того, Facebook запроваджує нову функцію «Переваги в рекламі». Цей інструмент буде доступний з кожного рекламного блоку в соцмережі, і в ньому міститься пояснення, чому користувач бачить саме цю рекламу. В ньому ж можна додати або прибрати ті чи інші категорії категорії реклами в залежності від інтересів користувача. У найближчі тижні ця функція з'явиться у користувачів в США, а в подальшому Facebook запустить її по всьому світу.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 15.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook