Google відібрала у Apple звання найдорожчого бренду

Американська інтернет-компанія Google стала найдорожчим брендом у 2013 році, випливає з рейтингу британської дослідницької компанії Millward Brown Optimor. Ця торгова марка подорожчала за рік на 40 відсотків, що дозволило їй змістити з першого місця виробника електронних пристроїв Apple, який утримував лідерство три роки поспіль.

Millward Brown Optimor оцінила вартість Google за минулий рік в 159 мільярдів доларів (у 2012 році - 114 мільярдів доларів) , Apple - 148 мільярдів доларів (у 2012 році - 185 мільярдів доларів). До рейтингу увійшли 100 брендів. Їх загальна вартість - 2,9 трильйона доларів.

На думку керуючого директора Millward Brown Optimor Ніка Купера (Nick Cooper), компанія Google вийшла в лідери, оскільки зробила ставку на інновації. «Google Glass, інвестиції в штучний інтелект і безліч угод. Операційну систему Android тепер використовують в різних товарах. Наприклад, вона є в автомобілях», - пояснює він.

У десятку також увійшли такі бренди, як IBM, Microsoft, mcdonald's, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro і Amazon. Дві російські компанії потрапили тільки у топ-100: Сбербанк і МТС зайняли 75-е і 80-е місця відповідно.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 22.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook