Канделакі займеться іміджем «Калашникова»

Концерн «Калашников» вибрав відповідальним за розвиток свого бренду компанію «Апостол», співвласником якої є телеведуча Тіна Канделакі. Центр стратегічних комунікацій «Апостол» зокрема буде розробляти торгові найменування для продукції «Калашникова», повідомляє «Інтерфакс».

В тендері окрім «Апостола» брали участь також ТОВ «ЕВО Інтер», ТОВ «Артвелл» і ТОВ «Пленум-ДЭФА». Вибір на користь компанії Канделакі був зроблений завдяки максимально точно виконаному завданню, мінімальної запропонованої вартості (15 мільйонів рублів), а також з урахуванням досвіду фахівців центру.

Голова департаменту інформації та комунікацій корпорації «Ростех» ( в яку входить ВАТ «Концерн «Калашников») Василь Бровко зазначив, що почався проект по ребрендингу є складовою комунікаційної стратегії всієї компанії. Сам Бровко раніше був власником 50 відсотків акцій «Апостола», проте пізніше продав свою частку Канделакі і іншим акціонерам.

В кінці квітня концерн «Калашников» розмістив на сайті держзакупівель замовлення на надання послуг по створенню бренду компанії і на створення сайту. Початкова вартість кожного договору склала 20 мільйонів рублів. Після цього віце-прем'єр Дмитро Рогозін висловив сумнів, що компанія потребує таких іміджевих витратах.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 16.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook