Компанія Канделакі стала лідером по виручці від PR

Центр стратегічних комунікацій «Апостол» у 2013 році зайняв перше місце в рейтингу комунікаційних компаній (PR) Росії по виручці. Про це свідчать дані «РІА Рейтинг». Всього в списку увійшла 31 компанія.

Виручка компанії збільшилася з 833 мільйонів рублів в 2012 році до одного мільярда рублів в минулому році.

У першу п'ятірку найбільших комунікаційних компаній Росії також увійшли Market Group (виручка зросла з 634,3 мільйона рублів в 2012 році до 756,3 мільйона рублів в 2013 році), компанія АГТ (750,1 мільйона рублів проти 724,7 мільйона рублів в 2012 році).

Четверте місце зайняло агентство «Михайлов і партнери», чия виручка від PR-діяльності в минулому році зросла на 51 відсоток ─ до 743,6 мільйона рублів. На п'ятому місці розташувалася SPN Communications з виручкою в розмірі 692 мільйона рублів.

За словами генерального директора «Апостола» Тіни Канделакі, компанія представляє інтереси російських компаній по всьому світу, а також формує партнерську мережу з числа провідних PR-компаній за кордоном.

Созданнй у 2008 році Центр стратегічних комунікацій «Апостол» об'єднує кілька компаній. Основні напрями діяльності: російський і міжнародний PR, цифрові комунікації, аналітика, консалтинг та інші. Офіси компанії представлені в Москві, Лондоні, Гонконзі та Сантьяго.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 11.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook