Lenovo наростила прибуток за рахунок смартфонів

Китайський виробник електроніки Lenovo збільшив чистий прибуток за підсумками 2013-2014 фінансового року, який завершився 31 березня, на 29 відсотків до 817 мільйонів доларів за рахунок рекордних продажів смартфонів. Про це повідомляється у фінансовому звіті на сайті Lenovo.

За даними компанії, їй вдалося продати за рік рекордні 50 мільйонів смартфонів, з яких 44 мільйони - на глобальному ринку. Цей показник у компанії виріс за рік на 72 відсотки.

Річна виручка Lenovo склала 38,7 мільярда доларів - на 14 відсотків вище, ніж роком раніше. Приблизно 51 відсоток виручки припав на ноутбуки, 28,5 відсотка - на настільні комп'ютери (десктопи), 14,6 відсотка - на мобільні пристрої. Частка останніх у структурі виручки збільшилася, тоді як ноутбуків і десктопів - знизилася.

До кінця звітного періоду Lenovo була четвертим у світі виробником смартфонів за обсягом продажів з часткою в 4,4 відсотка на глобальному ринку, свідчать дані аналітичної компанії IDC. За цим показником вона поки що значно поступається Samsung і Apple, а також трохи не дотягує до іншого китайського виробника Huawei.

Однак Lenovo раніше заявила про намір купити у Google компанії Motorola Mobility. Після закриття угоди китайський виробник має намір довести річний обсяг продажів до 100 мільйонів пристроїв.

Продажі планшетів Lenovo за звітний рік виросли в чотири рази до 9,2 мільйона пристроїв. Компанія займає на цьому ринку четверте місце після Apple, Samsung і Asus.

Успішні продажі мобільних пристроїв частково покривають збитки від зниження продажів в основному для Lenovo бізнесі персональних комп'ютерів (ПК). Lenovo залишається світовим лідером у цій категорії, поставивши на ринок 55 мільйонів пристроїв за рік, до кінця якого її ринкова частка становила 17,7 відсотка. Проте темпи зростання продажів ПК у Lenovo значно нижче, ніж в інших продуктових категоріях - число проданих ноутбуків зросла на 6 відсотків, настільних комп'ютерів - на 4 відсотки.

На домашньому китайському ринку - найбільшому для Lenovo - продажі компанії зросли лише на 1 відсоток. У той же час, в Північній і Латинській Америці продажі підскочили на 31 відсоток, а в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) - на 27 відсотків.

У четвертому кварталі, на який припав на січень-березень 2014 року, чистий прибуток Lenovo зросла на 25 відсотків до 158 мільйонів доларів. Виручка компанії збільшилася на 19 відсотків до 9,36 мільярда доларів. Поставки смартфонів на ринок збільшилися за квартал на 59 відсотків, планшетів - потроїлися. Число проданих за квартал ноутбуків зросла на 13 відсотків відносно минулого року, десктопів - на 7 відсотків.

На кінець березня в Lenovo в активі було 3,86 мільярда доларів у готівці та їх еквівалентах.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 22.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook