Луговий попросив Чайку перевірити «Яндекс» на відповідність закону «ПРО ЗМІ»

Депутат Держдуми від ЛДПР Андрій Луговий звернувся до генпрокурора РФ Юрія Чайки з проханням перевірити діяльність компанії «Яндекс» на відповідність закону «ПРО ЗМІ». Про це в четвер, 15 травня, пише газета «Коммерсантъ», яка має у своєму розпорядженні копію звернення.

На думку політика, «Яндекс.новини» слід прирівняти до ЗМІ. Розповсюдження матеріалів провідних російських і зарубіжних інформаційних агентств, вважає депутат, «також є поширенням масової інформації». Отже, компанія повинна дотримуватися правил, встановлених для ЗМІ, вважає Луговий.

Депутат пояснив виданню, що «відмінностей між новинами у топі «Яндекса» і новинами, які поширює, наприклад, газета, немає». У разі якщо Генпрокуратура визнає, що сайт під закон про ЗМІ не підпадає, депутат підготує зміни до законодавства з тим, щоб «діяльність ресурсу перебувала в правовому полі».

Заступник голови комітету з ЗМІ в Держдумі Леонід Левін вважає, що постановка питання Луговим цілком доречна. «Багато людей отримують інформацію з топа новин «Яндекса», але при цьому на самі посилання вони не заходять. Чому тоді не прирівняти «Яндекс.новини» до ЗМІ?», - висловив свою думку Левін.

Це питання піднімалося на медіафорумі ЗНФ ще 24 квітня. Тоді один з блогерів запитав президента Росії Володимира Путіна: «З одного боку, це пошуковик, з іншого - це ніби як ЗМІ. Топ-5 новин «Яндекса» переглядають кілька десятків мільйонів чоловік. «Яндекс» при цьому не має ліцензії ЗМІ і ніякої відповідальності ЗМІ перед законом не несе». Президент відповів, що з компанією «Яндекс» «не так все просто». «Зараз і в уряді, і в адміністрації президента розглядається питання, що обговорюється і громадськістю, що визнавати засобом масової інформації, що не визнавати», - заявив він.

«Яндекс» заявив, що на головній сторінці сайту показуються лише заголовки з найбільш авторитетних ЗМІ, що мають російську ліцензію. У свою чергу, голова фонду «Громадська експертиза», колишній секретар Спілки журналістів Росії Ігор Яковенко порівняв компанію з «Поштою Росії», яка також служить для поширення, але ЗМІ не є.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 15.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook