Майже половину інтернет-користувачів у Росії користуються електронними грошима

Близько 46 відсотків російських інтернет-користувачів платили за допомогою сервісів електронних грошей протягом останніх шести місяців. Про це повідомляється в дослідженні компанії TNS.

Електронні гроші - у трійці найпопулярніших безготівкових способів оплати в аудиторії 12-55 років. Про них знають 97 відсотків опитаних, платили хоча б раз за останні півроку - 46 відсотків. Таким чином, електронні гроші популярнішим інтернет-банкінгу й SMS-платежів, якими користуються 31 і 37 відсотків інтернет-користувачів відповідно.

При цьому серед підлітків для платежів через інтернет вибирають електронні гроші 53 відсотки. Більш старші люди в групі 46-55 років електронні гроші використовують нарівні з банківськими картами - 68 відсотків таких користувачів.

Самий відомий і часто використовуваний сервіс електронних грошей в Росії - «Яндекс.Деньги». Серед жителів великих міст у віці від 12 до 55 років 22 відсотки хоча б раз за останні півроку платили через «Яндекс.Деньги». З допомогою «QIWI.Кошелек» - 21 відсоток, WebMoney -19 відсотків, PayPal - 14 відсотків, «Деньги@Mail.ru» - 6 відсотків.

У підлітків популярнішим «Яндекс.Деньги» і Qiwi - їх використовують 27 відсотків молоді, в той час як WebMoney та PayPal залучають тільки 24 і 14 відсотків таких користувачів відповідно. Користувачі від 46 до 55 років вибирають WebMoney і «Яндекс.Деньги» - 46 і 40 відсотків відповідно. Через Qiwi і PayPal в цій групі платить в два рази менше користувачів (29 і 27 відсотків відповідно).

Чоловіки і жінки використовують електронні гроші однаково часто. Більшість користувачів - керівники або спеціалісти, що добре забезпечені або середнього достатку. Велика частина з них - просунуті користувачі інтернету (40 відсотків), але частка тих, хто тільки недавно освоїв мережу, теж велика (35 відсотків).

Серед молодих користувачів 12-17 років активніше платять електронними грошима юнаки з сімей з достатком вище середнього, просунуті користувачі інтернету. При цьому 14 відсотків молодої аудиторії вже підробляє і може витрачати в інтернеті власні гроші. У старшій віковій групі переважають жінки - 54 відсотки.

Найчастіше електронними грошима платять за стільниковий зв'язок, доступ в інтернет, послуги ЖКГ, покупки в інтернет-магазинах. Часто з електронних гаманців гроші переказують іншим користувачам.

Підлітки витрачають гроші на онлайн-гри в три рази активніше, ніж середній користувач електронного гаманця, а більш старші частіше платять за товари і послуги. Так, понад 40 відсотків користувачів старшого віку сплачують електронними грошима за послуги ЖКГ, більш як 20 відсотків - сплачують штрафи і податки.

В дослідженні TNS взяли участь мешканці міст з населенням від 800 тисяч чоловік у віці від 12 до 55 років. Всього в опитуванні взяло участь понад 2 800 респондентів.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 15.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook