«Мегафон» доставить MNP на будинок до абонента

Стільниковий оператор «Мегафон» спростив процедуру переходу зі своїм номером у мережу компанії (MNP) для абонентів інших мобільних мереж. Тепер бажаючий змінити оператора абонент може викликати представника компанії до себе додому або на роботу для оформлення заявки на перенесення номера. Про це повідомили «Ленте.ру» в «Мегафоні».

Для того, щоб не ходити для оформлення MNP в офіс «Мегафона», потрібно оформити заявку на перехід в мережу оператора на сторінці інтернет-магазину компанії.

За словами Ігоря Майстренка, директора «Мегафона» з продажу та обслуговування, після заповнення на сайті форми заявки оператор готує всі необхідні документи і надсилає спеціаліста з зручному для клієнта адресою, вказаною у заявці. У компанії відзначили, що спеціаліст приїде за будь-якого вказаною адресою, робочого або домашнього.

По приїзду фахівець компанії звірить дані клієнта з даними, вказаними на сайті. При відсутності помилок клієнт підпише необхідні для процедури переходу документи і отримає нову SIM-карту.

Сервіс з 14 травня доступний фізичним особам в Москві, Єкатеринбурзі, Казані, Краснодарі, Нижньому Новгороді, Новосибірську, Пермі, Санкт-Петербурзі, Самарі, Саратові та Уфі. Як пояснили «Ленте.ру» в «Мегафоні», термін перенесення номера у мережу оператора такий же, як і при зверненні в салон ─ вісім днів з моменту подачі заяви.

У компанії також уточнили, що послуга по оформленню MNP з виїздом до абонента у межах перерахованих міст безкоштовна, однак оператор може надати її і за межами міста, але в цьому випадку абоненту доведеться заплатити.

Один з основних конкурентів «Мегафона» - «Вимпелком» («Білайн») близько місяця тому впровадив аналогічне рішення, повідомили «Ленте.ру» в компанії. На сайті оператора можна записатися на відвідування салону компанії в певний час для оформлення процедури MNP або викликати кур'єра для доставки потрібних документів і нової SIM-карти.

У МТС кажуть, що подбного сервісу у них немає. Однак у компанії існує процедура доставки абоненту SIM-карт при їх заміні, яка в перспективі може бути адаптована для оформлення процедури MNP на дому.

Можливість перенесення абонентського номера при переході в мережу іншого стільникового оператора (MNP) діє в Росії з 1 грудня 2013 року. Звичайний порядок оформлення передбачає подачу письмової заяви в офісі оператора, до якого хоче перейти зі своїм номером абонент. Після цього колишній і новий оператори зобов'язані протягом восьми днів забезпечити початок обслуговування абонента в мережі, якщо для цього немає формальних перешкод.

За даними Россвязи, на сьогодні можливість MNP скористалася 221 тисяча абонентів або 0,09 відсотка від загальної абонентської бази стільникового зв'язку в Росії (за кількістю активних SIM-карт).

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 14.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook