Месенджер Line має намір вийти на біржу в листопаді

Розробник програми-месенджера Line має намір провести первинне публічне розміщення акцій в листопаді і вже привернув до його підготовки інвестбанки Nomura Holdings і Morgan Stanley. Про це повідомляє агентство Bloomberg.

Line має намір провести лістинг на токійській фондовій біржі, а також паралельно в США - на нью-йоркській фондовій біржі (NYSE) або майданчику Nasdaq, де торгуються багато технологічні компанії, повідомляють джерела Bloomberg.

З об'ємом розміщення Line поки не визначився. Також поки не ясно, які банки виступатимуть організаторами IPO. За словами представників Line, IPO - це один з варіантів стратегічного розвитку компанії, але рішення ще не прийнято.

Оціночна вартість сервісу може перевищити 1 трильйон ієн (близько 9,8 мільярда доларів). «Оцінка в 10, або навіть в 20 мільярдів доларів не буде сюрпризом для Like, враховуючи обсяг угоди Facebook з WhatsApp», - вважає аналітик з японського дослідницького інституту NLI Ясухиде Яджима. За його словами, після IPO сервісу доведеться витрачати більше на дослідження і розробки.

Вихід Line на біржу продовжить тенденцію «переведення в готівку» інвестицій в месенджери. Раніше сервіс WhatsApp вирішив продатися Facebook за 19 мільярдів доларів, а японська компанія Rakuten купила сервіс IP-дзвінків і повідомлень Viber за 900 мільйонів доларів.

Месенджер Line був створений компанією Naver в березні 2011 року після землетрусу і цунамі в Японії, коли стихійне лихо порушив телефонний зв'язок. До 1 квітня 2014 року число користувачів сервісу перевищила 400 мільйонів - для порівняння, у WhatsApp 500 мільйонів. Приблизно 85 відсотків аудиторії Line живуть за межами Японії

Гендиректор Line Акіра Морикава планує, що до кінця року Line будуть користуватися 500-600 мільйонів чоловік до кінця року, а у 2015 році аудиторія сервісу перевищить мільярд користувачів.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 04.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook