Міхалков засудив РИА Новости і Forbes

Замоскворецький районний суд Москви стягнув 350 тисяч рублів з декількох ЗМІ за позовом режисера Микити Михалкова про захист честі та гідності через публікацій про нібито належить йому алмазодобывающем підприємстві ТОВ «ЧелПром-Даймонд», передає у вівторок, 3 червня, ИТАР-ТАСС.

Згідно з постановою суду, РИА Новости, «Група Експерт», «СВР - Медіапроекти», Forbes Media LLC і ТБ Центр повинні протягом десяти днів після вступу рішення суду в законну силу розмістити на своїх сайтах спростування цієї інформації у вигляді постанови суду і виплатити режисерові компенсацію.

13 листопада 2013 року ці ЗМІ опублікували на своїх сайтах повідомлення про те, що Міхалков є власником алмазодобувної компанії ТОВ «ЧелПром-Даймонд», яка підозрюється в незаконній діяльності. Михалков, в свою чергу, стверджував, що йому належить частка всього в 10 відсотків акцій компанії, що не дає йому права брати участь в управлінні.

Завод по обробці алмазів «ЧелПром-Даймонд» працює під маркою UralDiamond. Підприємство було створене на базі Кусинского заводу в 2001 році і входить в десятку найбільших в Росії. У 2012 році Міхалков купив десять відсотків акцій компанії; за інформацією ЗМІ, 20-відсотковим пакетом «ЧелПром-Даймонді» володіє також зять Михалкова Альберт Баков.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 04.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook