Названі найвпливовіші сім’ї світу моди

Журнал Harper's Bazaar склав список найвпливовіших сімей індустрії моди, що складається з 13 пунктів.

Укладачі враховували більшою мірою саме авторитетність сім'ї (внесок у формування і поширення модних тенденцій, здатність впливати на індустрію), а не фінансову успішність, тому деякі очевидні переможці гонитви за прибутком в топ-листі відсутні.

Список головних сімей модного бізнесу 2014 виглядає так (учасники розташовані не в порядку хіт-параду, місця їм не присуджувалися):

  • Армані, бренд Armani;
  • Арно, корпорація LVMH;
  • Делла Валле, бренд tod's;
  • Фенді, бренд Fendi;
  • Феррагамо, бренд Salvatore Ferragamo;
  • Лорен, бренд Ralph Lauren;
  • Міссоні, бренд Missoni;
  • Ольсен, марки The Row і Elizabeth and James;
  • Піно, корпорація Kering (раніше відома як PPR);
  • Прада, корпорація Prada Group;
  • Версаче, марка Versace;
  • Вонг, марка Alexander Wang;
  • Вертхаймер, марка Chanel.
  • У список не ввійшли Девід та Вікторія Бекхем, незважаючи на рекламні контракти футболіста з модними марками і успіхи його дружини на ниві дизайну одягу. В 2013 році, за даними The Telegraph, модний бренд Victoria Beckham приносив своїй власниці 100 тисяч фунтів (170 тисяч доларів) на добу. Таким чином, перелік дійсно розставив по місцях найвпливовіших, а не найбільш комерційно успішних представників фешн-індустрії.

    Список публікується на регулярній основі, тому порівняти топ-лист з торішнім неможливо.

    По материалам: LENTA.RU

    Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 22.05.14 |
    
    Комментарии

    Комментировать

    ВКонтакте
    FaceBook