П’яні японці стали лежачою соціальною рекламою

У Токіо розгорнулася кампанія по боротьбі зі зловживанням алкогольними напоями, учасниками якої стали самі п'яні жителі столиці, повідомляє Orange News. Ідея зробити котрі напилися японців головними героями соціальної реклами належить мережі місцевих барів.

Співробітники розробила концепцію акції фірми в кінці тижня ходять по вулицях Токіо в пошуках котрі напилися до несвідомого стану чоловіків. Коли такий знаходиться, його тіло, що лежало на землі, лавці або на сидінні в громадському транспорті, обноситься «рамкою» з клейкої стрічки. Поряд з не оцінили з кількістю випитого жителем Токіо з'являються антиалкогольні слогани і слово «nomisugi», написане як латиницею, так і на японському (воно означає «дуже п'яний)».

Як самі захоплюються спиртним японці поставилися до цієї ініціативи, не уточнюється. Автори кампанії запропонували брати участь в ній всім бажаючим: для цього необхідно сфотографувати п'яного японця на вулиці і викласти його фото в Мережу з хештегом #nomisugi.

Влаштувати таку акцію менеджмент бару змусило існуюче в столиці становище справ: там кожну п'ятницю офісні працівники заповнюють бари, де випивають, щоб зняти стрес після робочого тижня, а потім, вже під ранок, виявляються так п'яні, що не можуть дістатися до будинку. Ця ситуація характерна для більшості великих міст Японії, у жителів яких невисока стійкість до дії спирту в напої.

На думку організаторів кампанії, японці в стані поставитися до акції з гумором, але також і зробити з неї необхідні висновки.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 03.06.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook