Палеонтологи знайшли останки найбільшого сухопутної тварини

Аргентинські вчені виявили останки семи динозаврів, серед яких присутні кістки самого великого відомого науці тварини, повідомляє BBC News.

Палеонтологи виявили в аргентинській провінції Чубут в Патагонії більше 200 кісток, які, на думку вчених, належать до семи динозаврам. Раніше вчені виявляли лише окремі елементи кісткових систем динозаврів; тепер же у фахівців з'явився доступ відразу до всього набору скам'янілих кісток тулуба, черепа, хвоста, шиї, кінцівок і зубів.

Ще раніше в цьому ж місці фермер виявив останки найбільшого наземного тваринного. Динозавр важив близько 77 тонн, мав довжину тіла від голови до кінчика хвоста близько 40 метрів і зростання 20 метрів. Це еквівалентно висоті семиповерхового будинку з масою, рівною масі 14 слонів. Тварина жила близько ста мільйонів років тому в лісах Патагонії і харчувалася рослинами.

На даний момент виявлені в Патагонії останки динозаврів являють собою найбільш велике збереглися збори кісткових скам'янілостей цих тварин. Поки що вченим не ясно, яким чином останки цих тварин виявилися розташовані так близько один до одного. Також залишається відкритим питання про те, яким чином масивне тварина вагою 77 тонн могло пересуватися по земній поверхні.

По материалам: LENTA.RU