Перший Балтійський канал покарали за сюжети про Україну

Латвійський рада з електронним ЗМІ оштрафував Перший Балтійський канал за необ'єктивне з його (ради) точки зору висвітлення подій на Україні. Про це повідомляє DELFI.

Сума штрафу була максимальною з передбачених за подібне порушення - 3,6 тисячі євро. Приводом для розглядів стали сюжети програми «Час», що вийшли на телеканалі 25-го і 26 лютого, а також 1-го, 2-го і 4 березня.

У них, як зазначили в раді по електронних ЗМІ було дано слово тільки тим особам, які вважали Євромайдан (протестний рух в підтримку євроінтеграції - прим. Стрічки.ру«) незаконним, виправдовували російське вторгнення на Україну і називали нове керівництво країни злочинцями. Члени ради вважали, що ці відомості можуть спровокувати розкол в латвійському суспільстві та формувати думку, що влада на Україні «незаконно захопили неонацисти і фашисти, а введення армії РФ є бажаним кроком».

Коментарів від ПБК у зв'язку зі штрафом поки не було.

Перший Балтійський канал транслює програми російського Першого каналу в країнах Балтії. Згідно з опитуванням TNS, у квітні 2014 року він став найпопулярнішим каналом в республіці.

Раніше ПБК неодноразово піддавався штрафів. У листопаді минулого року з нього стягнули 1500 латів (приблизно 95 тисяч рублів) за один з випусків телепрограми «Людина і закон». Рада по ЗМІ тоді не влаштувала інтерпретація авторами передачі історичних фактів, що стосувалися подій 1991 року у Вільнюсі. Експерти ради стверджували, що розповідь про штурм радянським спецназом телецентру в столиці Литви був необ'єктивним і скоріше нагадував односторонню пропаганду.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 30.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook