Procter & Gamble вибачилася за нацистську символіку

Американська компанія Procter & Gamble принесла вибачення за розміщення символу, пов'язаного з режимом Адольфа Гітлера, на одному зі своїх продуктів. Про це в суботу, 10 травня, пише The Washington Times.

На упаковці прального порошку, виробленого компанією, була зображена футболка з числом «88», яке нацистські та ультра-праві угруповання використовують як закодоване привітання. Представник компанії Габі Хассиг (Gabi Hassig) пояснив, що цей знак був обраний ненавмисно, а саме число означало кількість прань, на яке розрахована упаковка.

«Ми дуже шкодуємо, якщо виникли невірні асоціації і чітко дистанціюємося від ультраправої ідеології», - сказав Хассиг.

Крім того, з виробництва було знято серія миючий коштів, що містили в назві число «18», також часто пов'язується з ім'ям диктатора.

Казахська журнал «Жулдыздар отбасы - Аныз адам» («Зоряний будинок - Людина-легенда») помістив Гітлера на обкладинку свого квітневого номера, на честь 125-річчя диктатора. У нього, зокрема, було включено статтю «Гітлер не фашист», виправдовує вождя націонал-соціалістів. Ще один матеріал стосувався книги «Майн кампф».

У тому ж місяці на прилавках німецької торгової мережі з'явилися чашки з зображенням Гітлера, що викликало шквал обурення покупців. Тоді, власник магазину назвав подію помилкою китайських дизайнерів.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 11.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook