«Рамблер-каса» виросла в самостійний ресурс

Сервіс «Рамблер-каса» став самостійним інтернет-ресурсом, виділившись із додатка до сайту Afisha.ru. Про це «Ленте.ру» повідомили в компанії Rambler&Co, що володіє ресурсом.

Пошуковик на новому сайті «Рамблер-каси», як показало тестування «Ленты.ру», дозволяє підібрати цікавлять квитки за місцем, назвою або події. На сайті також діє каталог заходів. Оплатити обрані квитки онлайн можливо за допомогою банківської карти або систем електронних платежів. Квиток відправляється на електронну адресу покупця, його слід роздрукувати та пред'явити при вході на захід.

З допомогою «Рамблер-каси» також стало можливо придбати квитки на ресурсах «Яндекс.Афиша», Афиша@Mail.ru і «Кинопоиск».

«До теперішнього часу сервіс "Рамблер-Каса" є великим квитковим агрегатором. Ресурс агрегує понад 55 тисяч квитків на місяць на майже півтори тисячі подій», - прокоментувала «Ленте.ру» PR-директор Rambler&Co Софія Іванова.

За словами Іванової, сьогодні з допомогою агрегатора можна придбати безпосередньо електронні квитки в театри, кіно і на концерти в більш ніж в 80 містах Росії, включаючи Москву і Санкт-Петербург. При цьому сервіс доступний і в мобільній версії. Найближчим часом «Рамблер-каса» також почне продавати електронні квитки на виставки і музеї.

За даними компанії, «Рамблер-каса» крім продажу квитків несе відповідальність у разі скасування, заміни або перенесення заходу. Для квитків у кіно можливий автоматизований повернення, але не пізніше, ніж за 30 хвилин до початку сеансу.

За статистикою «Рамблер-каси», протягом року (квітень 2013 - березень 2014) за допомогою сервісу було продано 2,2 мільйона квитків. При цьому в березні 2014 року обсяг продажів виріс в 2,4 рази в порівнянні з березнем минулого року.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 20.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook