Російський «соціальний будильник» запрацює в США під ім’ям Wakie

Російська соціальна мережа «Будист», яка дозволяє власникові смартфона попросити інших користувачів подзвонити йому і розбудити в певний час, найближчим часом випустить англомовну версію під брендом Wakie. Про це «Ленте.ру» розповів засновник і гендиректор «Будіста» Грачик Аджамян.

Запуск в США запланований на кінець травня - початок червня поточного року, точна дата ще не визначена. Крім того, запуск відбудеться в Канаді, Великобританії, Сінгапурі та Гонконгу.

Це вже не перша ініціатива «Будіста» глобалізації бізнесу - з червня 2012 року сервіс став доступний для російськомовної аудиторії за межами Росії. В результаті користувача-«соню» (в термінології проекту) міг розбудити російськомовний «будист» з будь-якої країни світу. Всі дзвінки безкоштовні для користувачів і оплачуються сервісом.

Англомовний Wakie поки недоступний для використання, проте охочі скористатися ним в майбутньому вже можуть завантажити додаток для мобільних платформ iOS, Android або Windows Phone. За словами Аджамяна, Wakie запланований як закрите співтовариство - зареєструватися в ньому можна тільки за запрошенням. Щоб отримати одну з десяти тисяч первинних запрошень, в додатку потрібно залишити заявку. Надалі користувачі тій чи іншій соцмережі зможуть запрошувати в Wakie своїх друзів.

«Wakie - це спочатку вірусний продукт. Користувачам подобається креативно будити людей по всьому світу і влаштовувати незвичайне пробудження собі. Тому ми сподіваємося, що Wakie буде рости природним шляхом і стане співтовариством друзів», - говорить засновник проекту.

За його словами, на «Будисте», яким користуються приблизно 1,5 мільйона чоловік, кожен день спрацьовує близько 100 тисяч будильників, а всього з моменту заснування проекту в квітні 2011 року, - близько 30 мільйонів будильників. Після запуску Wakie до кінця року, сумарна аудиторія проекту сягне двох-трьох мільйонів користувачів, прогнозує Аджамян.

Команда з приблизно 20 розробників проекту залишиться в Росії, в США будуть розміщуватися маркетологи Wakie. Перший час Wakie і «Будист» будуть існувати окремо і не обмінюватися даними. «Wakie - це абсолютно новий продукт, ми спроектували його з нуля з урахуванням трирічного досвіду роботи над «Будистом». Коли Wakie доб'ється успіху на глобальному ринку, він поглине «Будист», і залишиться тільки один сервіс з єдиною базою користувачів і одним додатком », - зазначив Аджамян.

Проект «Будист» поки не вийшов на самоокупний рівень, каже його засновник, проте у нього вже є кілька джерел монетизації. Оскільки в оригінальній версії на одну розмову-«будильник» відводиться дві хвилини, сервіс передбачив можливість говорити довше, сплачуючи по 15 рублів за кожну додаткову хвилину. За оцінкою компанії, у більш тривалих розмовах користувачі зацікавлені приблизно в 40 відсотках випадків. Крім того, «Будист» розробляє спільні «будильники» з популярними особистостями - наприклад, шанувальники Саті Казановою можуть придбати за 99 рублів можливість протягом місяця прокидатися від предзаписанных дзвінків від співачки.

Модель монетизації Wakie буде іншою і передбачати тільки одну платну можливість - преміум-аккаунт з щомісячною оплатою. Власники такого запису отримають кілька додаткових функцій, наприклад, можливість говорити до п'яти хвилин в кожній розмові.

Спочатку стартап створювався на особисті кошти засновників, проте потім в «Будист» вклалися три бізнес-ангела, загальна сума інвестицій склала 400 тисяч доларів. Серед інвесторів «Будіста» - творець соцмережі «ВКонтакте» Павло Дуров і засновник інвестфонду DST Global Юрій Мільнер. Пізніше проект залучив ще два мільйони доларів від фонду Leta Capital. На сьогоднішній день зовнішнім інвесторам у сумі належать приблизно 30 відсотків компанії.

У 2011 році сервіс увійшов до числа найкращих стартапів «Премії рунета - 2011», а роком пізніше був включений в список 30 найбільш перспективних стартапів рунета по кадровому складу за версією рекрутингового агентства Pruffi.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 20.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook