Три чверті росіян використовували інтернет для купівлі електроніки

Персональна електроніка є найпоширенішою категорією покупок, за якими російські користувачі звертаються до інтернет-ресурсів - 41 відсоток користувачів в Росії останнім часом набули електроніку онлайн, а ще 34 відсотки поєднували онлайн-пошук з покупкою в офлайні. Про це свідчать дані опитування платіжної системи PayPal і аналітичної компанії Data Insight.

Другою за активністю використання інтернету для покупок стала побутова техніка - 38 відсотків респондентів купили її через інтернет, а 37 відсотків спочатку вибрали її онлайн, а потім придбали в звичайному магазині. Далі йдуть автозапчастини (29 і 30 відсотків), товари для дітей (17 і 36 відсотків) і одяг (15 і 31 відсоток відповідно).

В цілому, за даними PayPal і Data Insight, приблизно 63 відсотки опитаних інтернет-користувачів за останні 12 місяців хоча б раз здійснювали онлайн-покупки. При цьому майже 94 відсотки за той же період використовували інтернет для пошуку інформації про товари.

За останній рік приблизно 42 відсотки респондентів здійснювали покупки в російських інтернет-магазинах, 18 відсотків - у зарубіжних онлайн-магазинах. Половина опитаних здійснювала платежі через інтернет, близько третини переводили гроші онлайн. Цифрові товари - музику, книги, програми - купували за останні 12 місяців близько 17 відсотків російських користувачів. Більше чверті опитаних продавали товари через онлайн-оголошення, 20 відсотків - купували через сервіси таких оголошень.

Головним мотивом вибору інтернету як каналу для шопінгу російські користувачі назвали економію часу - цю причину в якості основної виділили 30 відсотків опитаних. Приблизно стільки ж респондентів відзначили повноту інформації для правильного вибору. Лише чверть назвали низькі ціни і економію головною причиною використання інтернету для пошуку і купівлі товарів.

За минулий рік трохи більше чверті опитаних здійснювали покупки або платежі за допомогою мобільного пристрою. Близько 7 відсотків респондентів повідомили, що виходять в інтернет з мобільного для пошуку або замовлення товарів, перебуваючи при цьому в звичайному офлайновому магазині, а ще 13 відсотків планують зробити це у найближчий рік.

Для оцінки того, як інтернет впливає на покупки росіян, PayPal і Data Insight запропонували використовувати Індекс зміни споживчої поведінки. Цей індекс враховує, як часто користувачі шукають товари в Мережі і купують їх онлайн, як самі користувачі ставляться до впливу інтернету на шопінг, а також наскільки поширені місця доступу в інтернет для покупок.

За даними компаній, в Росії при першому вимірі зфиксировано значення індексу на рівні 48 балів зі 100, причому більш високу залученість показали користувачі смартфонів (58) і планшетів (63 бали).
«Ми раді, що ті тенденції, які вже давно спостерігаються в інших країнах, сьогодні ми бачимо і в Росії. Ми маємо намір і надалі стежити за Індексом зміни споживчої поведінки, щоб можна було оцінювати, наскільки швидко розвивається ця тенденція», - заявив глава PayPal в Росії Володимир Малюгін.

В онлайн-опитуванні брали участь більше 2,5 тисяч російських інтернет-користувачів у віці 18-54 років. Опитування проводилося в лютому 2014 року у всіх регіонах Росії.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 15.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook