Туристичний онлайн-сервіс Ostrovok.ru позбувся співзасновника

Співзасновник і президент російського туристичного онлайн-сервісу Ostrovok.ru Кирило Махаринский відходить від управління створеного ним бізнесу, щоб уникнути перетину ролей з гендиректором і другим співзасновником стартапу Сергієм Фаге. Про це Махаринский повідомив «Ленте.ру».

«Через чотири роки після мого повернення в Росію, я хочу оголосити, що більше не буду працювати в офісі «Острівця» full-time і переходжу до консультанти компанії. Я залишаюся в раді директорів і, звичайно, буду і далі допомагати «Острівця», - написав у ніч з вівторка на середу у своєму акаунті на Facebook Махаринский.

Свій відхід з позиції керівника Ostrovok.ru Махаринский пояснив сильним перетином ролей з Фаге. «У нас одне довгострокове бачення, але щодня були розбіжності. У будь-якому випадку, я не продаю свою частку в бізнесі і залишаюся в раді директорів», - сказав він «Ленте.ру». З подальшим розвитком кар'єри Махаринский поки не визначився, проте планує небудь очолити існуючий інтернет-бізнес на ранньому етапі розвитку, або створити новий проект з цілями глобального розвитку.

Ostrovok.ru один з успішних російських стартапів, був запущений в 2011 році Махаринским та його бізнес-партнером Сергієм Фаге, який продовжить керувати компанією. Махаринский закінчив Оксфордський університет, також заснував проекти Oxford Entrepreneurs, You Noodle, Quid. Журнал Forbes включив його в рейтинг «30 найпомітніших постатей російського інтернет-бізнесу», а журнал «Секрет Фірми» - в топ-50 російських інтернет-мільйонерів.

Махаринский відмовився розкрити точну частку в бізнесі Ostrovok.ru, яка йому належить. Однак, за його словами, зовнішні інвестори, найбільшими з яких є Frontier
Ventures і Founders Fund, володіють приблизно 50 відсотками компанії. В рамках решти частки частина акцій належить команді сервісу, решта порівну ділять між собою два співзасновники Ostrovok.ru.

За власними даними, стартап залучив понад 1,2 мільярдів рублів інвестицій на даний момент. За словами Махаринского, бізнес-позиція Ostrovok.ru стійка, компанія більше не потребує в зовнішніх інвестиціях і протягом року планує вийти на прибутковий рівень. Виручка сервісу зростає в середньому на 20 відсотків в місяць, однак точних фінансових показників компанія не розкриває.

Зараз аудиторія сервісу налічує більше мільйона користувачів в місяць, а в команді сервісу в Росії працюють близько 200 співробітників. Сервіс пропонує клієнтам 145 тисяч готелів у 200 країнах світу. Серед інших інвесторів сервісу - фонди General Catalyst Partners, Frontier Ventures, Accel Partners і російський мільярдер Юрій Мільнер. Основним конкурентом проекту на російському ринку є міжнародний сервіс Booking.com, а також російський туристичний стартап Oktogo і офлайнові туроператори.

По материалам: LENTA.RU

Автор: Евгений Плотский | Дата публикации: 14.05.14 |

Комментарии

Комментировать

ВКонтакте
FaceBook